Hvordan det starter..

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hørte i kveld at hvis man venter gutt, starter fødselen med vannavgang. Venter man jente starter det med rier. Har det stemt hos dere? Jeg har jente fra før, og den fødselen startet med rier, vannet måtte tas.

Ja, faktisk! Merkelig!!! Aldri hørt om ;)

Aldri høry om. Første var gutt og startet med vannavgang. Nå venter jeg ei jente, så vi får se ;)

Fyrste var gut, og det starta med rier ;) Dei tok vatnet på sjukehuset.

Første var jente, og det startet med vannavgang ;)

Begge mine startet med rier, og måtte ta vannet på sykehuset begge gangene. Gutt og jente :)

Min første startet med rier, vannet ble tatt av jordmor på ca 7-8cm åpning. Fikk gutt, og venter gutt nå også.

Stemte ikke for meg. Fikk gutt, og startet med rier. Vannet måtte tas på sykehuset!

Mine to første ble satt i gang.

Men nr 3 startet med vannavgang :)
Nr 3 er jente :)

Første er gutt. Startet med vannavgang 20 timer før riene. Venter i spenning på hvordan det skjer denne gangen, venter sannsynligvis ei jente.

Aldri hørt. Hos meg har det vært motsatt til nå. :-)

Nei. Min første er gutt og startet m rier.

Med gutten tok de vannet mitt etter 36 timer med rier. Med jenta gikk vannet av seg selv etter et døgn med rier.

Jeg har en gutt og ei jente, og begge fødslene startet med rier. Så på meg stemte det ikke..

Startet med rier med begge. Har gutt og jente ☺ og vannet gikk på samme tidspunkt med begge

Back
Topp