Hvordan delte du gravidnyheten i sosiale media ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan delte du gravidnyheten i sosiale media ?

Vi postet et bilde med et par av kjærestens sko, mine sko og babysko og skrev at vi hadde kjøpt oss nye sko til våren:)

Ikke gjort det enda..

Vi har ikke gjort det og kommer heller ikke til å gjøre det. De som trenger å vite det får vite det av oss eller vår familie :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skrev "Venter en liten gutt i april " og tagget samboeren.

Har ikke delt på sosiale medier, og kommer heller ikke til å gjøre det

Har ikke gjort det enda, og aner ikke om eller når vi evt. deler den nyheten.

Har ikke gjort det.

Hm...har ikke postet noen "Gravid" post.....MEN det kommer jo fram da det prates litt om " i kulissene" og bildene som postes (selv om de ikke er type "Gravid tema" ) og når slekt / venner spør så svarer jeg jo som sant er. Overgangen har vært så gradvis og diskre at jeg er ikke sikker på om alle på lista mi vet det heller.... :) det er liksom ikke noe som skal håve inn mest mulig "likes" og jeg snakker aldrig om kroppen min der. ( Er vel derfor jeg er her ikke ;) )
Kansje blir det annerledes neste gang..... (hvis det blir noen) men nå vil jeg liksom "ha det for meg selv og samboeren + nær familie)

Har ikke delt enda. Vet ikke om jeg kommer til å dele før jeg føder. Har informert de fleste pr. julekort, eller helst i person :) Måtte forresten informere, da det vistes litt for godt da jeg var på TV for ikke så lenge siden :)

Delte bilde av de første klesplaggene jeg kjøpte og oul-bilde. :)

Vi var lenge i stuss på om vi ville dele nyheten på Facebook. Så kom vi frem til at det kunne være artig å skrive noe i forbindelse med nyttårsskifte. Min mann skrev en status om at vi er 3 mnd for kort på vei for å kunne få årets nyttårsbarn, men at vi gleder oss. Var mange som ikke visste dette, vi har vert litt hemmelighetsfull.
Kommer nok en status når frøken kommer til verden, men blir nok ikke noe bilder.

Ikke på veggen min på Facebook, men inne på en skjult gruppe med familien min publiserte jeg det med et ultralydbilde fra tidlig ul i uke 12. :)

Back
Topp