Hvordan "bruker" du forumet?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg går inn i de forskjellige "rommene", leser og skriver. Men du kan jo søke på mange forskjellige måter it fra nick og siste postet osv. Hvordan finner du fram til det du vil lese?

Jeg logger meg bare innpå de forskjellige forumene og går innpå de trådene som fanger min intr.Søker aldri,leser sjelden hele trådene også om de er på flere sider

Jeg leser på det som er "nytt" her på vår side og på generell. Av og til på vip og på vi som har barn:) søker aldri.

Er egentlig nesten kun inne på feb 14, også ser jeg over siste nytt og svarer hvis jeg har noe å komme med:-)

Sjekker fulgte forum/tråder. Der er feb 14 åpen/skjult, følger skravletråden på åpent og skjult, veietråden for barna og skravletråden på generell. Følger også barneutstyrsforumet og slankekrigen. Ellers sjekker jeg diverse underforum når jeg har tid, mest generell.

Er for det meste kun på feb14. Er innom generelt innimellom å leser og kommer med kommentarer/innspill.

Etter jeg begynte å jobbe igjen er jeg så og si bare inne på feb14. Har vært innom generelt 2-3 ganger siden nov begynte. :-)

Kun innpå her, rekker ikke annet om jeg skal være litt aktiv:p men er det ikke noe å lese, går jeg på generelt.

Er så si bare inne på feb14 :)

Jeg er kun inne på feb14 jeg, mest på skjult men husker å sjekke åpent innimellom ;)

Leser de nye trådene som interesserer meg og svarer der jeg har noe å bidra med.

Litt her og der :P Aller mest inne på feb14. Er det som er "heimen" min. Mai15 er eg nest mest på - det er "hytta" mi ;)
Generelt er eg innom men det er sjelden eg legger igjen spor, er som ein syden tur - ikkje så ofte :P

Jeg er kun inne på feb 14 (skjult)
Generelt
Vi som prøver

Overskriften på trådene er det som fenger oppmerksomheten min. Går inn og leser. Søker i ny og ne om det er en tråd jeg lurer på om det er kommet oppdatering i.

Jeg bruker forresten søk når jeg skal prøve å lete opp gamle tråder andre spør etter :)

• Liker
Reactions: EJ
Få som bruker de det "nyeste postet, siste deltatt, fulgte" osv da?

Aldri... Eller, brukar alltid "fulgte", men ikkje noko anna enn det. Varslane er også veldig dårleg, så da gjer eg det enklast mogleg.

Jeg søker sjelden, men det er en god funksjon å ha når man leter etter noe spesifikt :)

Jeg er vanligvis her på feb14,mest på skjult. Men titter innom andre steder og ser om det er noe jeg kan bidra med. Blir oftest generelt eller det underforumet om rettigheter siden jeg har navkompetanse.
Føler generelt-forumet blir litt flytende, og får ikke noen "tilhørighet"der på den måten man kanskje føler for et terminform.

Bruker fulgte masse, men siste postet osv bruker jeg aldri. Kommer jo bare masse forskjellige termingruppetråder opp, og de har jeg liten interesse av å "snike" på.

Glemte den, bruker fulgte tråder og grupper. Men eneste gruppene jeg følger er feb14 åpent og skjult:D også følger jeg trådene jeg har skrevet i.

Er kun inne på feb 14, åpent og skjult :p følger ingen tråder og glemmer ofte hvilke/hva jeg selv har svart på :p

Back
Topp