Hvordan bruke uTorrent?

Snooki

Bosatt på Babyverden
Januarskatter 2015
En som har lastet ned uTorrent på pc'n min, han lastet ned ett helt album og brente ut på cd.
Nå har jeg lyst å laste ned litt musikk som jeg kan ha i bilen, men skjønner ikke hvor jeg skal søke opp musikken.
Slik ser det ut.

Jeg skriver navn på artist oppi hjørnet til høyre, men da går den inn på google, å da kommer det artikkler og bilder av artisten bare[&:]
Noen som vil hjelpe?

du går på thepiratebay.org og søker på artister eller sanger, så klikker du på dem og laster dem ned med utorrens. sånn bruker jeg det

Laste ned "torrents" frå eksterne torrentsider, som då vert opna og lasta ned i uTorrent.

sida eg brukar heiter http://btjunkie.org/

Jeg bruker uTorrent, så det kan jeg si deg. [:)]

Du må hente en torrent på nett som du legger inn der.
Bruk torrentz.com, der henter de torrenter fra andre sider. Når du har funnet noe du vil ha, velger du en av linkene som kommer opp til en annen side. Der velger du download torrent. Så legger du den på skrivebordet, i ei mappe el.

Så åpner du programmet uTorrent, og går inn på file og add torrent. Så velger du torrenten. Så trykker du på den fila som havner der inne og velger force start. Så kan du slette torrenten, men det kan være greit å ha den til senere. (f.eks om det er flere sesonger av noe, så kan du laste ned en og en fra samme torrent. Bare velg de du vil laste ned.)

Det er et kjempekjekt program! [:)]

ORIGINAL: toneany

Bruk torrentz.com, der henter de torrenter fra andre sider. Når du har funnet noe du vil ha, velger du en av linkene som kommer opp til en annen side. Der velger du download torrent. Så legger du den på skrivebordet, i ei mappe el.

Så åpner du programmet uTorrent, og går inn på file og add torrent. Så velger du torrenten. Så trykker du på den fila som havner der inne og velger force start. Så kan du slette torrenten, men det kan være greit å ha den til senere. (f.eks om det er flere sesonger av noe, så kan du laste ned en og en fra samme torrent. Bare velg de du vil laste ned.)

Hmm, jeg får søkt fram artisten å da kommer det fram masse rart, men finner ikke download to utorrent?
Masse annet rart feks. btjunkie.org, torrenthound.com, yourbittorrent.com, monova.org osv...

ORIGINAL: L Iny

ORIGINAL: toneany

Hmm, jeg får søkt fram artisten å da kommer det fram masse rart, men finner ikke download to utorrent?
Masse annet rart feks. btjunkie.org, torrenthound.com, yourbittorrent.com, monova.org osv...

Jepp, du må gå inn på en av de sidene, og der velger du download torrent. Så lagrer du den på dataen din.

Back
Topp