Hvordan brudebukett?

Godt det er en liten orchidee her inne som har litt peiling! [:D][;)]

'

ORIGINAL: orchidee

ORIGINAL: Linnselusa

Hva slags blomst er egentlig dette?

Det ser ut som en dendrobium orchidee.

Takk for svar! Jeg syns de er helt nydelige![:)]

[:)] kan prøve å svare så godt jeg kan, er utdannet blomsterdekoratør

Masse nydelig her inne... *sukk*. Jeg vet jo enda ikke hvordan kjole jeg skal ha så må vel vente litt ettersom kjolen mest sannsynlig ikke blir hvit.
Vi skal gifte oss i Berlin og reiser ikke ned der før 2 dg før bryllupet, regner med det er litt sent med tanke på å få laget en bukett ? Kan man sende ned bilde før kanskje ?? Noen som vet[8|] 

.

denne buketten og knapphullsblomsten laga jeg til min søsters bryllup.. [:)]
valgte og kalle de 3 orkideene på buketten for tro, håp og kjærlighet [:)]

trykk på bildet så blir det større[;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Her er den i større[:)] Har forelsket meg helt i denne[:)][:)][:)][:)]

Der er den ja! Jeg har vært å sett bilder av den på blomsterbutikken her, og jeg tror det blir denne! Knapphullsblomsten er også helt nydelig[:D]

Nå har vi bestemt at sambo skal bestemme brudebuketter, så da vet jeg ikke lenger[:D] Kjempespennende da[:)]

Tror min blir dråpeformet med blå og hvite blomster. Tror d blir blå hortensia ihvertfall. de abdre blomstene har eg ikke bestemt meg for enda. Ska snakke med blomsterbutikken om d.

Her e en bukett som eg liker, men vet ikke om den blir helt slik. Tror eg vil ha en mindre klump på toppen og litt mer hengende ned[:)] Og så vil eg ikke ha roser, men noen andre hvite blomster. Liker veldig godt "hjerter på snor" som e de grønne bladene innimellom[:)](husker ikke ka de heter på ordentlig, men de ser ihvertfall ut som små hjerter som ja.. henger i en snor[8D])

Aner ikke hvordan brudebuketten bli...siden jeg ikke klarer bestemme meg for hva jeg vil ha, så tror jeg at sambo og blomsterbutikkdama får ta på seg den jobben... Spennende! [:D]

ORIGINAL: Ulva

Aner ikke hvordan brudebuketten bli...siden jeg ikke klarer bestemme meg for hva jeg vil ha, så tror jeg at sambo og blomsterbutikkdama får ta på seg den jobben... Spennende! [:D]

Derfor vi endte opp med at sambo bestemmer, for jeg klarer aldri å bestemme meg[:D]

vet ikke helt enda hvordan den kommer til å se ut,
men en god vennine av meg skal lage den og da er jeg sikker på den kommer til å bli kjempe bra.... [:)]

Back
Topp