Hvordan brudebukett?

Jeg har tenkt på en som er med lilla orkideer.. Ganske lik snuppedupp sin, for den var utrolig fin[:)]

Jeg har lyst på en med blå/lilla vanda orchideer, men veit ikke hvordan fasong jeg vil ha. Burde vært ganske enkelt å bestemme meg siden jeg jobber med blomster.

jeg tenker det blir noe sånn her:

ORIGINAL: Novembergull

jeg tenker det blir noe sånn her:

Cala er min favoritt blomst, men tror ikke det blir den nå, hadde cala i en favnbukett en gang jeg gikk brudeshow. Har fått ei venninne av meg til å lage brudebuketten min så hun får nok frie tøyler til å lage noe som passer til meg

Nå har  ikek jeg sett så mye på buketter, men dette er noen av favorittene:

Dette er en brudepikebukett, emn jeg syns den var så enkel og nydelig! Som brudebukett må den lages større.

ORIGINAL: theskj

Min[:D][:D][:D][:D]

Hva betalte du?

Her er min[;)]

Jeg hadde veldig sansen for den øverst i venstre hjørnet.Liker når de er litt luftige og linjer som krysser hverandre.

jeg var i hvertfall veldig fornøyd med min!!!!
Syntes mange av de som velger bukett med lenge velger å ha den stiv, min var helt løs(vanskelig å beskrive, altså at den står ikke rett ut når du løfter på den[&:]skjønner?) men hun hadde fingerheklet et nett med perler(runde og hjerter) og sølvtråd som hun festet blomstene i!!!Veldig fin[:D]

ORIGINAL: Want2Bmom

Jeg har tenkt på en som er med lilla orkideer.. Ganske lik snuppedupp sin, for den var utrolig fin[:)]

Tusen takk for det [:D]

Var veldig fornøyd med den, og slik såg den ut:

ORIGINAL: go* mamma*n

Her er min[;)]

Den var ganske lik min; andre farger og din er litt større, men ganske lik. Skal finne bilde. [;)]

Og har vi jammen lik kjole også??????

ORIGINAL: camika

Nå har  ikek jeg sett så mye på buketter, men dette er noen av favorittene:

Dette er en brudepikebukett, emn jeg syns den var så enkel og nydelig! Som brudebukett må den lages større.

Vi har visst ganske lik smak. Jeg har også plukket ut noen av disse som favoritter, samt andre helt hvite. [:)]

Her blir det helt hvite roser formet som en ball, som ligger i ett "sølv-rede"
med sølvtråder rundt ballen å snøkrystaller mellom rosene.
jeg å blomsterdekoratøren tegnet den idag, da verken jeg eller hun fant bilde av 
den type bukett noen plass... så blir gøy å se hvordan den blir.

Hva slags blomst er egentlig dette?

Mrs.Shaanett: Veldig fin brudebukett. Vi har visst lik smak på mer enn borddekking. He he. [;)]

ORIGINAL: Linnselusa

Hva slags blomst er egentlig dette?

Det ser ut som en dendrobium orchidee.

Back
Topp