Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Krysset av på bor i rekkehus jeg.
Vi bor i tomanns-bolig i et boligfelt med både en- og tomannsboliger[:)] elsker å ha egen hage, siden vi har bodd i leilighet før[:D]
ny seksmannsbolig fra block watne. ikkje store greiene, 60 kvm. kjøpte den når jeg var singel, var vel ikke helt planen å ha både en mann og baby i den....tror ikke vi blir så mange årene her, når minien begynner å vokse til, må vi nok se oss om etter noe større.
trives veldig godt i nabolaget her da. derfor har vi ikke så veldig lyst å flytte fra det.
Vet ikke hva jeg skal kalle dette. Leier hos de som bor over. Det fungerer som to seperate leiligheter med felles inngang, men det er vel originalt ett hus.
På en gård, eller rettere sagt, mannen drev gården tidligere, har nå solgt til naboer, men vi bor fortsatt i husene, skilte ut tomt midt inne mellom kuskjit og div hehe
- Eier en leilighet i nabobyen som jeg studerte i. Får ikke solgt så vi leier den ut.
- Leier leilighet i denne byen som vi stortrives i - langtidsleie. :)