Hvordan bor du?

Bor i blokk :)

Vi bor i 1.etasje i en enebolig, en sokkelleilighet..

Leilighet i ett leilighetskompleks- kan ikke kalles blokk for det er bare 3 etg[8D]

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: ToSmå2010

Leilighet i ett leilighetskompleks- kan ikke kalles blokk for det er bare 3 etg[8D]

Samme her, og vi bor i andre etasje [:)]

Sånn, nå er det et alternativ også[:D]

ORIGINAL: klinkekulen

Samme her, og vi bor i andre etasje [:)]

Vi bor i 1 etg[:)]

Er 4 etg. blokk? :p

Vi bor i lelighet, 2.etg, i en bygning med apotek, forsikringsselskap og et forlag under og ved siden av oss...hva kaller man det da?
Snart bor vi i egen enebolig

ORIGINAL: Marikii

Vi bor i lelighet, 2.etg, i en bygning med apotek, forsikringsselskap og et forlag under og ved siden av oss...hva kaller man det da?

Hmmm, vet ikke .. Bygg? hehe. Velg enebolig da [:D]

Hva er forskjellen på villa og enebolig egentlig?

ORIGINAL: MariSafari

Hmmm, vet ikke .. Bygg? hehe. Velg enebolig da [:D]

Hihi, jeg valgte annet [:D]

Hva er forskjellen på villa og enebolig egentlig?

Villa er vel en stoooor og fancy enebolig:) (iallefall i mine øyne)

Bor i første etasje i en tomannsbolig [:)]

Vi bor i enebolig alene[:)]

Trehytte, i ei ca 80 år gammel furu. Vi bor alene her, så kalles vel enebolig. Men bor i 2. etasje (nesten 3. etasje pga høyden), siden det ikke finnes 1. etasje.
Slipper trapp opp, da vi har taustige. Alt på et plan, ca 4 kvm, så har goood plass.

Ooooh, vent!! Det er jo Nøtteliten som bor i toppen av et tre.

Jaja, da får jeg vel svare at vi bor i en enebolig alene (leier ut del nede, men vi eier jo, så svarte alene)

[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Passelig usikker.. et stort hus, enebolig vil jeg kansje si, eller liten villa ..?

Men skal bygge VILLA, STOR VILLA [:D][:D][:D]

Eiger enebolig, bor sammen med mann, sønn, hund og katt[:D] Men på forsikringen står det faktisk villa[8D]

Back
Topp