Hvordan bor dere?

Cameleon

Gift med forumet
ja, jeg er nyskjerrig!

Har dere enebolig på landet, enebolig i byen, leilighet, tomanssbolig, gård, rekkehus, eller noe helt annet!

I høst flytter vi inn i huset vi bygger oss.
Det er 150kvm, to etg, ligger fiint og barnevennlig til, har tre soverom, men mulighet for 5. [:D]

Gleder meg til å flytte inn i enebolig! Bor i tomannsbolig nå! [:)]

vi bor i enebolig[:)]

ORIGINAL: Cameleon

ja, jeg er nyskjerrig!

Har dere enebolig på landet, enebolig i byen, leilighet, tomanssbolig, gård, rekkehus, eller noe helt annet!

Vi leier en skjønn enebolig i nydelige barnevennlige omgivelser på landet[:D] Barna våre stortrives her, og husverten vår er bare sååå utrolig koselige, så vi har det kjempefint[:D]...sånn sett bortsett fra at vi skulle hatt litt mer soverom da..[&:]..vil så gjerne ha et eget til lille engelen, men får se hva vi får til etterhvert[:)]

MAMMAS LILLE ENGEL...JEG HÅPER SÅ INDERLIG DU KLORER DEG FAST!!!

[:)]Vi har eget hus på landet:) Med slekt som naboer, stor hage og dobbelt garasje. laget til med lelighet i kjellern som vi skal bruke selv til kjeller stue og gjesterom, der er de også kjøkken og bad. i hoved etasjen, har vi stue, et lite bad som skal bli til klesrom, et nytt stort bad som vi holder på å lage, et middels kjøkken, som skal bli stort, pga at det er et lite rom bak kjøkkenet som skal bort:)
Er veldig fornøyd med huset vårt:) Det var min Oldefar som bygde det[:D]

Vi har generasjonsbolig i en liten vestlandsby. Mine foreldre har hele grunnetasjen i huset, vi har de to andre. Det er så kjekt, og gullet vårt elsker å kunne springe til mormor i kjelleren [:)]

vi har enebolig på landet[:D] stortrives[:)]

Vi leier kjellerleiligheta til mamma og pappa, nydelig plass[:)] Men driver å kjøper oss et stooort nydelig hus på "landet" nå[:D] Skal i bank osv på mandag for å skrive under lånepapirer osv, så blir spenndende[:D] Der er det 7 soverom, 2 store stuer, 3bad, ++++:) Helt supert for barna[:D]

Vi har en enebolig på 200m2 med stor hage som ligger i et herlig nabolag med masse barn som løper mellom husene. Er rolig men samtidig godt med liv heromkring [:D]

Så heldige dere er....

Vi leier en liten leilighet på usle 55kvm - men den er godt utnytta da. 2 soverom.

Planen er jo å kjøpe noe, men banken krever egenkapital.... Så vi stiller litt dårlig der for øyeblikket.

Tja, landlig er det ikke.. Ikke landsbygd... Heller ei bygd? 5 min fra Klepp sentrum.

egentlig hadde vi tenkt å bygge nytt i fjor. Men så ombestemte vi oss og har kjøpt en gammel hus som vi pusser opp for tiden. Utvendig er vi ferdig, innvendig er vi ferdig med 1 etasje, så det er bare 2 etasjer til. Vi bo da på landet og har 240 m2, stor hage og stortrives her

Vi har ny enebolig på landet. stor tomt, så har vi planer om å lage større hage etterhvert[:)]

i rekkehus, på "landet" ett lite stykke utenfor Oslo

ORIGINAL: *Mina min*

ORIGINAL: addi

egentlig hadde vi tenkt å bygge nytt i fjor. Men så ombestemte vi oss og har kjøpt en gammel hus som vi pusser opp for tiden. Utvendig er vi ferdig, innvendig er vi ferdig med 1 etasje, så det er bare 2 etasjer til. Vi bo da på landet og har 240 m2, stor hage og stortrives her

åååh,, der så det koselig ut[;)] kjempe fint. Litt Pippi hus[:D]

takk, vi synes også at den har blitt fin. Men vi har jobbet mye. Bildet er tatt sent i fjor høst, da var vi nettopp ferdig utvendig.
Da vi begynnte i fjor juni så huset slik ut

Akkurat nå bor vi i pappa sitt "ekstrahus". Bittelite hus på landet med fjøs ved siden av og sauer rundt om...hehe... MEN til jul håer vi på å få flytta inn i nytt hus, holder på å bygge nå og det er MASSE jobb, men VELDIG SPENNENDE å få prøve nye ting [:D] Bli såååå nydelig, DRØMMEHUSET vårt [:D] Kansje jeg legger ut bilde av det senere så får dere se [:)]

oj alle bor på lande jo, skikkelig by jente jg assa hehe..bor i 4 mannsbolig i oslo, trives bra m det,,men ønsker meg egen hage[;)]

jo, mye forandring her og alt i forholdsvis kort tid.[:)] Men mannen min er tømmrer, så det hjelper en del. Forandringen innvendig blir foresten like stor som utvendig. Det blir nesten som et nytt hus

vi kjøpte i fjor juni og begynte med utvendig oppussing med en gang. Skiftet alt, tok ned takstol og satt på et nytt, reist en påbygg, etterisolert hele huset, skiftet alle vinduer og bordkledning. Så klarte vi å bli nesten ferdig utvendig i sluten av november. Rett etterpå begynnte vi med badet. Før vi begynnte kunne vi bomsikkert vunnet konkuranse for norges styggeste bad og det var en helvetes jobb å pusse den opp, tok mye lengere en forventet. Rett etterpå har vi pusset opp kjøkken, så stuen, gang og satt in en helt ny trapp. I tillegg har vi byggd en terrasse for noen uker siden og fikset resten utvendig.
For tiden  er det bare rydding her, siden vi gifter oss om en uke. Men etter bryllup forsetter vi med andre etasje og på loftet. Planen er å blir ferdig før den lille kommer.

Vi bor i et koselig rekkehus i Groruddalen (Oslo). Stortrives[:D]

Back
Topp