Hvordan bor dere?

Cameleon

Gift med forumet
Lurer rett og slett på hvordan dere bor jeg..! [:D]

Vi bor i tomannsbolig, men driver å bygger oss enebolig nå! Den skal stå ferdig noen dager etter terminen min, så vi krysser fingrer for at vi kommer oss inn før babyen kommer ut!! [:D]

Bygga nytt hus for to år siden,og hagen blir ferdig i sommer så vi GLEDER oss til å fylle det opp[:D]

Ja, det skal bli skjøøøønt med enebolig! Hører ikke noe til naboen her, og hun er en herlig dame, men det er liksom noe med å ha sitt eget! [:D]

Når vi skrev under kontrakten ante vi ikke noe om bebisen i magen, og etter å ha vært i byggefeltet noen ganger, fann vi ut at vi var de eneste uten barn! Men nå får vi også småttis i hus! [:D]

enebolig, kjøpte for litt over 3 år siden.. Hmm må bygge ut vi nå...............

stemte på leilighet, men vi har nettopp kjøpt hus,de har ikke begynt å bygge enda, men skal vere klart til april til neste år:D

har enebolig..men er i full gang å bygge på gang til vintern:) har ikkje plass til vogn i gangen fra før, å det må enn ha til nurket! Så ble litt stressa når vi blei gravide så fort, hehe

ORIGINAL: januar2010

har enebolig..men er i full gang å bygge på gang til vintern:) har ikkje plass til vogn i gangen fra før, å det må enn ha til nurket! Så ble litt stressa når vi blei gravide så fort, hehe

Bygge på ja, det kan lønne seg!! [:D] Kjenner til det med å bli litt stressa! Vi har jo prøvd en stund, men likevell ble det litt høy puls når jeg finner ut at terminen min er under ei uke før huset skal stå ferdig!
Men det ordner seg! [:D]

Lykke til med påbygget! [:D]

Takk:) blir vell ikkje mej det blir værst for,siden vi bygger sjølve..ingen tunge løft på mej mot slutten vetfall:)  heldigvis gift med en handyman! Håpe på lita uke overtid du da=) Litt meir stressande med et heilt hus vil ej tru! Tvi tvi

Vi leier en leilighet, men håper å kjøpe noe om ett år eller to. Må bare spare litt penger først[:D]

Bor i enebolig. Har et småbruk med masse plass! Deillig!![:)]

(Bodde på 37kvm før med en terasse på 4m2, litt av en overgang!)

Har akkurat bygd hus flytta inn i april[:D] vertikalt delt

Vi bor i en tomannsbolig.. Nybygg som var ferdi i okt-08  [:)]

ORIGINAL: JeanetteB

Vi leier en leilighet, men håper å kjøpe noe om ett år eller to. Må bare spare litt penger først[:D]

Rekke med 3[:)] Trives kjempegodt!

bor i egen leilighet, men har begynt å se litt etter hus, har lyst på hage :)

Back
Topp