Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eier stor leilighet med alt på en flate. Eneste vi virkelig savner er litt mer lagringsplass og eget vaskerom. Nå er det tredje soverommet brukt som bod. Det blir en utfording etterhvert som ny baby skal ha eget rom. Så vi lurer på å flytte til hus innen to år før eldste begynner på skolen.
Vi flytter til uken inn i drømmehuset vi har rehabilitert det siste året Gleder meg som en unge til å flytte fra leiligheten vi har bodd i de siste årene
Bor i et lite hus på 74 kvm Opprinnelig 1 soverom når vi flyttet hit, men etter at sønnen ble født for 1 år siden har vi delt soverommet inn i to små isteden vi er studenter begge to, og blir å ordne noe større, og aller helst bygge på her når vi er ferdig utdannet osv
Leier leilighet på 60 kvm. Helt greit. Vi bor billig og passe sentralt, men savner mer plass. Skulle gjerne funnet ny leilighet nå, men siden vi uansett skal flytte nordover til neste år orker vi ikke å begynne å styre med flytting nå
Vi eier hus på et plan (ca 140 kvm). Har tre soverom så de to minste må dele etter hvert når denne babyen kommer. Vi er i en prosess med å kjøpe oss tomt og skal bygge oss nytt hus om et år eller to. Trives veldig i huset vårt, men gleder meg veldig til å bygge helt nytt [emoji2]
Eier leilighet har god nok plass her, men viser det seg å være to stk inni der så flytter vi på bakkeplan. Har drømmeutsikt og beliggenhet der vi bort nå, så håper det er ett rumpetroll
Eier leilighet [emoji4] 60 kvm og 2 soverom. Veldig fornøyde med leiligheten og holder på å pusse opp nå. Blir spennendes å se om det er 1 eller 2 inni der må nok flytte i løpet av de nærmeste årene bare jeg får begynt på lærlingtiden min så får vi se om vi får noe høyere lån