Hvordan bor dere ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
bor på et småbruk, kjøpte noen mnd før forrige fødsel.

Eget 3-roms leilighet i 2 etasje :P
Nr 3 var ikke planlagt så derfor hadde vi ikke planer om større leilighet :(

Så nå blir det slik at de to eldste deler rom mens den lille bor samme rom som oss frem til vi får råd til en større hus/leilighet.

Bor i eid leilighet, og har kjøpt et stort, deilig hus:-) flytter inn når jeg er i uke 22.

Eier vertikaldelt tomannsbolig i barnevennlig område med to soverom. Trives veldig godt, men skal kjøpe noe større i løpet av de neste par årene :)

Bor i stor enebolig med utleie i sokkelen, trives godt her :) bodde tidligere i leilighet som vi synes ble for liten.. :)

Eier en 3-romsleilighet. Trives godt, men lyst på rekkehus/liten enebolig eller tomannsbolig etterhvert:)

Enebolig i 1 1/2 etasje pluss full kjeller...! Bodde i et lite rekkehus før, så dette er luxus for oss :)

vi kjøpte et koselig lite hus med grei tomt rett før jul. Det er kanskje i minste laget, men i vår prisklasse var valget en leilighet eller dette, og det var i grunn ikke noe å tenke på for min del. Her kan jeg jo lage i hage! Også er det et ganske stort uthus... Så da får heller unga dele rom =)

har egen enebolig i rolig strøk midt i sentrum av byen vi bor i.

Rett etter at jeg flyttet til sambo så bodde vi i et eldre hus som han leide :) Bodde der fra juli 2011 til september 2012. Da flyttet vi til gammel tanta til sambo sitt hus :) Så nå er vi nabo med besteforeldrene, foreldrene og søstra med familien sin Altså sambo sin familie :) Her stortrives vi, nå i første omgang så leier vi men vi skal kjøpe det her huset etterhvert :)

Eier hus med utleieleilighet:)

Vi eier enebolig.

Back
Topp