Hvordan bor dere ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Leier leilighet nå, men blir nok huskjøp om et år eller to :D

Vi har ett hus på 240 kvm med sokkelleilighed som vi leier ut til en venn av mannen :)

Bor i endeleilighet i et rekkehus :) ganske landlig beliggenhet i sande :) bodde midt i drammen tidligere.

Bor i en 1 års gammel leilighet på 75 kvm som vi kjøpte da den var ny. Helt greit, men litt lite nå som vi blir 4 stk. MEN alt går! :D lys og trivelig, et steinkast fra stranden og fine turområder :)
Håper på huskjøp om 1,5 - 2 år når jeg er ferdig i permisjon og starter i jobb :)

Bor i enebolig i kjede (men bare 2 i kjeden vår da, så blir som en tomannsbolig) som vi kjøpte og tok over en måned før forrige fødsel :-)

Vi bor i enebolig 20 min utenfor Trondheim, mitt barndomshjem.

Da jeg ventet eldstemann pensjonerte min far seg (30. juni, min termin var 7. juli) og da hadde de planlagt å flytte til min fars barndomshjem, flyttingen gikk nok litt fortere enn etter planen sånn at vi kunne flytte inn. Det passet utrolig godt for oss, vi fikk bo gratis (min kjære var arbeidsledig og jeg student), 1. april i fjor kjøpte vi, til stor glede for mine foreldre som kviet seg for å skulle selge til noen uttenfor familien.

Vi bor i en stor enebolig. Det er vårt tredje hus, som vi pusser opp. Men nå holder deg. Her skal vi bo leenge

Vi bor i enden på et rekkehus med 4 oppganger sentralt i haugesund! Har to etg og 3 soverom. Siden vi venter nr.1 tenker vi at det er god plass enn så lenge. Har kjøpt oss hustomt men drøyer det med å begynne byggingen til neste år. Nå vil vi nyte den første tiden uten for mye fokus på andre ting:)

Vi bygde hus for snart 2 år siden, med sokkelleilighet som vi leier ut til et rolig par...

Bor i enebolig som vi flyttet til i fjor sommer. Holder på å pusse det opp.

kjøpte huset jeg vokste opp i utenfor trondheim:) fikk farsarven som avslag i prisen, hvis ikke hadde vi ikke kunne kjøpt hus i dette strøket :P 3 soverom, og kjellerstue med mange muligheter :D

Bor i en leilighet nå som vi eier, men knapt om plassen. Så vi ser oss om etter noe større.

Back
Topp