Hvordan bor dere?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Vi bor i et lite, grått hus litt ute på landet. Har en hage på litt over målet som jeg har fylt med roser, frukttrær, tulipaner, liljer og alt mulig annet som kan plantes her. Vi har et lite ekorn som bor i hekken vår, og h*n sitter titt og ofte i treet like ved terrassen og ser på oss. :) Det kryr også av fugler og andre dyr her, men jeg har enda til gode å se større dyr som rådyr, dessverre.
Huset er bygd en eller annen gang på 50-tallet, men har blitt pusset opp fra innerst til ytterst. Det eneste rommet som gjenstår (som ikke har vært tatt minst en gang før) er badet i andre etasje.

Vi drømmer om småbruk, men de som er nærme nok blir revet bort før vi får sukk for oss, dessverre. Men, én vakker dag. :) *drømme*

Vi flyttet inn i huset til sankthans, nyoppusset i 2010, så vi har heldigvis ikke trengt å gjøre noe.. Jeg har nemloig knapt vært i stand til å få ting inn i huset før november/desember..

Har tomt på nesten 1 mål, med ferdig opparbeidet hage:) Jeg er ikke noe hagemenneske, så det passet meg perfekt at det er bare bærbusker og andre vekster som stort sett greier seg selv her:)

Ønsker å pusse opp kjøkken og bad når vi bare får nok penger på BSU, men det må sikkert vente en stund siden jeg håper å få studert fra høsten av..

Ellers ville jeg gjerne hatt et større hus, så det er meget mulig vi ikke pusser opp og heller selger om noen år og bygger nytt hus og får det akkurat sånn vi vil:)

Åå for en koselig tråd!

Vi flyttet inn i flunkende nytt hus i sommer, et lite stykke utenfor byen. Ganske innerst i en gate som enda består av mange tomme tomter... Huset er høyt, og så har vi en liten hageflekk utenfor - men den skal gresses og plantes i sommer. Det eneste som står i hagen er et søtt lite epletre :) Nesten bare hvite vegger her i huset, men har fått opp et par malerier i stuen så begynner å bli hjemmekoselig endelig.

Vi kjøpte ett hus tre uker før termin med mellomste, flyttet inn juli 10! Har bygd om og pusset opp endel, men det går sakte siden vi bruker pappa som sneker, det vil si 14 dager hver sommer! Menn han er effektiv når han setter i gang så vi nærmer oss målet:)

Vi flyttet inn i et koslig enderekkehus i september som var... Det er bygd i 74, men er gjort en del etter det da... Og så har vi pusset opp to soverom og litt småting, skal få tatt gangen også, håper å få gjort det før sommern :) Ellers har vi hage både foran og bak huset og en ekstra veranda ved siden av huset, så gleder meg til å få tatt i bruk dette til våren/sommern :) Ellers så har vi også noen rådyr som tråkker gjennom hagen bak huset her...

Back
Topp