Hvordan bor dere?

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Vi kjøpte oss hus i mai fjor :) og vi pusset opp hele 1 etsje (uten om bade) og mala barnerommet å gjesterommet :)

La nytt gulv, og mala veggene og fikk oss en søt barbenk som jeg har kaffemakin på :)

Hvordan bor dere? har dere hus/leilighet? leier eller eier?

Her er huset vårt <3
sam0037ax.jpg

Og den fine barbenken mannen min fiksa :D
sam0091a.jpg

To like bilder ;)

VI bor i en rekkehusleilighet.
Her har vi ca 90 kvm fordelt på to etasjer
1. etasje har: Gang/ trappegang, lite vaskerom med toalett, åpen stue, spisestue og kjøkkenløsning i vinkel
2. etasje har: gang/ trappegang, større bad og tre soverom
Vi bruker det ene rommet som kontor og tenker at gutta kanskje kan dele rom etterhvert. Foreløpig skal Lillebror ligge inne hos oss en god stund enda, så får vi se =)
Har en liten hageflekk på hver side av leiligheten også.
Blir sikkert hus etterhvert, men akkurat nå trives vi utrolig godt! Inne på et lite tun uten biler, kan bare slippe 4-åringen rett ut og et steinkast unna barnehagen!

Vi leier ett hus på 150 kvm fordelt på 3 etasjer, men har muligheten til og kjøpe huset når det skal selges, om vi vil da:) kan ta bilder og legge inn i tråden i morgen;)

For ett koselig hus, forresten;)

Hihihi, jeg endra bilde ;) huse er va 140kvm, også har vi bra stor gressplen, med et lite platt med tak og vegger på 2 vegger :) også 50kvm med altan på basiden og dobbelgarasje med loft, også det jeg er mest gla i er jordbærlandet mitt <3 mmmmm.....

Vi bor i enebolig, kjøpte det for litt over et år siden og trives godt. Bare 200 meter herfra til stranden :) ganske stort hus, så vi leier ut hybelen i kjelleren. Har ikke gjort noe her enda, så klør i fingrene etter å pusse opp her og der. Barnerommene skal først og fremst ordnes :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Leiger ein liten leiligheit på 55kvm.. 2 små soverom..
Trivst ikkje.. Er sjukt kaldt der om vinteren.. Men vanskelig å finne noko anna her man bur.. :/

Kjempekoselig bilder av huset deres Vigdis88 :)

Vi holder på å flytte inn i en enebolig i rekke som vi har gjort det meste på selv inne. Den er 150 kvm.
Hobedetg: stue/kjøkken med åpen løsning, gang, toalett.
Underetg: 3 soverom, vaskerom, bad, tekninsk rom/bod. I tillegg er det en 28 kvm stor bod under garasjen. Flott utsikt!
Flytter fra et like stort hus, men kjøkken/stue er veldig lite, nesten ingen hage og nesten ingen utsikt og ingen bodplass nesten.
Vi får endehus med stor hage og en ok stor altan. Skal lage til hage og platting til våren/sommeren.

Det jeg kommer til å savne er walk-in garderoben og det store badekaret.

Det så skikkelig koselig ut, Vigdis88 :)
Vi har ikke formelt flyttet sammen enda vi da :p Startet litt i feil ende ;) hihi
Jeg bor i en 90 kvm stor selveier leilighet i en firemannsbolig. Har 2 soverom, gang, vaskerom, bad og stue og kjøkken med åpen løsning + en utebod på 5 kvm :) Elsker leiligheten min, men den er litt for liten nå som den skal deke behovene til 3.
Jeg arvet ei gammal rønne for en stund tilbake som jeg håpet å gjøre om til drømmekåken, men tror dessverre ikke det blir noe av nå :( Det er en pitteliten tomt, hvor det lille huset som nå står der tar omtrent hele plassen, så det er ikke mye rom for utvidelse. Det hadde vært perfekt for meg da jeg bodde alene, men nå må det være plass til å dekke alles behov, og det ser dessverre dårlig ut :(

Vi har straks bodd i huset vårt i et år. 133 kvm. 3 soverom. Mye vi vil gjøre, men tar ting litt om gangen.

Leiger ein liten leiligheit på 55kvm.. 2 små soverom..
Trivst ikkje.. Er sjukt kaldt der om vinteren.. Men vanskelig å finne noko anna her man bur.. :/

Huff :/ Håper dere finner noe dere liker etter hvert :)

Kjempe kos hus dere har:)
Vi bor i tomannsbolig, delt vertikalt. Pusset opp mye når vi flyttet inn, så det meste var som vi ville ha det når vi fikk barn:)
Det er 2 etasjer, 1 etasje er det bad, toalett, 2 soverom, yttergang, gang og bod.
2 etasje er det stue, kjøkken, 1 soverom, så har vi loft:)
Vi har en ganske stor terrasse på baksiden av huset, egen hage foran og bak huset, og egen garasje.
Vi trives kjempegodt :flower

Vi bor i leilighet i borettslag. Kjøpte for 5 år siden, 78kvm, to etasjer, 2 soverom, bad og toalett hver for seg og 2 inneboder + en utebod. Den var nyoppusset da, men vi har malt hele leiligheta hvit fordi de gamle eierne pussa opp med eikepanel i hele leiligheta! :confused: Trives godt her og synes det er godt med plass til oss tre, en hund og ei katt :)

Kjøpte selveier leilighet påsken 2010 i Oslo. (er fra 2005 tror jeg). Pusset opp alt da.
Er 2,5 soverom,1 bad med toalett,og 1 toalett utenom,Åpen kjøkkenløsning til stuen.
Hageflekk og oppvarmet garasje:) Er på 70kvm.

Vi vil kjøpe hus etterhvert på landet :)

Kjøpte selveier leilighet påsken 2010 i Oslo. (er fra 2005 tror jeg). Pusset opp alt da.
Er 2,5 soverom,1 bad med toalett,og 1 toalett utenom,Åpen kjøkkenløsning til stuen.
Hageflekk og oppvarmet garasje:) Er på 70kvm.

Vi vil kjøpe hus etterhvert på landet :)

samoern min er fra oslo eller nermere bestemt berum, oppe på ila, likeved ila landsfengsel, forldrene hans bor der, så vi har vært i oslo et par ganger :)

Skal ta bilder i morgen, ikke hatt tid idag:(

Back
Topp