Hvordan bor dere?

Per i dag bor vi i rekkehus på 90 kvadrat, men har kjøpt oss enebolig på 133 kvadrat som vi flytter inn i siste helgen i februar :) Gleder meg!

Vi eier et stort hus på 280 kvadrat og tomta er på 2 mål.
Mye boltre plass :)

Enebolig. 3 soverom, men små rom.

Vi eier enebolig på 200 kvadrat, hage på begge sider. Bare 2 soverom og elendig planløsning. Huset er fra 1970 og har aldri blitt pusset opp, så vi bretter opp armene i år og har allerede fått levert 10 nye vindu og 2 dører som skal på plass i vår. I tillegg skal vi pusse opp kjøkken og stue, gang og kjeller.

Når vi er ferdig skal vi selge og kjøpe nytt hus med minst 4 soverom, større kjøkken og bedre oppbevaringsmuligheter. Helst i nabolaget, slik at jr kan gå i samme bhg.
Det er veldig dyrt å kjøpe hus her, så det spørs om jeg får det som jeg vil.....

Drømme, drømme!!!

Vi har boretslagleilighet på 75 kvadratmeter. Vi har nok plass nå, men ser for meg at vi selger om ett år og flytter til sommeren 2013. Ønsker minst 3 soverom pga at vi har mye overnattingsbesøk og da blir det trangt med to barn som skal dele et lite soverom. Problemet er at vi bor i Oslo og jeg er ikke intressert i å gi så mye mer for det nye enn hva vi får for det vi har! Ønsker ikke mer lån enn hva vi har i dag...

Back
Topp