hvordan bor dere egentlig?

Vi bor i en slags bydel, 8 km utenfor sentrum. I et egentlig ganske nytt boligfelt. Det vi bor i er helt nytt.

Vi bor på landet.. Ca en time til nærmeste by. Men vi har det vi trenger daglig her da, skole, bhg, butikk, møtested osv. Bor fortiden på en liten hybel på et byggefelt, driver å bygger hus, er på samme felt bare et hakk opp[:)] En god blanding av folk på vår alder og litt eldre her.

I ei bygd med ca 10 000 innbyggere, ca 45 min fra Ålesund og ca 20 min fra barndomshjemmet.
Bur i et gammalt byggefelt, i helt ny tomannsbolig. Er siste huset i gata, med ingen naboer på "vår side", og ingen hus nedom.. Veldig stille og rolig, lite trafikk. Hærlig!! [:)]

Vi flytter til uka inn i vår "nye" rekkehus. Det er i et lite tettsted, men på et byggefelt fra tidlig på 70-tallet.
Vi har aldri bodd med hage før og mannen min har aldri bodd utenfor Oslo. Så vi er spendte med tror vi vil trives. Er butikk, skole osv i gangavstand.

bor på "bygda" ..men tar 10 min til sentrum så ekkje så galt..[:D]
bygde ny enebolig for nesten 2 år siden..[;)]

I ett FANTASTISK murhus på 210 kvm og i tilegg dobbel garasje med gjesteplass - kjempefornøyd!!

[:D]

Vi bor på bygda i et hus fra 80tallet som vi leier..

Vi bor på landet, på et småbruk som vi har kjøpt etter mannens foreldre [:)] Passe stort hvitt 2.etasjers hus, stor rød låve, rødt uthus,stooor hage med epletrær, rips/solbærbusker, plommetre og andre buskas [8D]
Vi trives kjempegodt med å bo på landet!
Før har jeg bodd i enebolig i by, og i rekkehus i by, og trivdes ikke så godt med det..

Vi bor på landet på et småbruk fra 1800-tallet.Som vi driver å puser opp.
Ligger i skogen for seg selv 700 m til veien. Barnehagen ligger 6 min unna, 3 min til matbutikken og  10 min til  nærmeste tettsted.
Trives vedlig godt.

Vi bor på et småbruk 20 minutter fra Lillestrøm. Har to hus (et med leilighet i) ,men vi leier ut både leiligheten og huset. Vi har ikke brukt for 3 steder og bo. hehe I tillegg har vi "gjestehytte" i stabburet[:)]
har alt vi trenger i nærheten,skole,barnehage,butikk og senter. [:)] Ellers er det bare 40 min kjøring inn til Oslo om vi vil ha flere muligheter.

I ei bygd med skole, butikk, kirke, gamlehjem og barnehager. Vi bor landlig til på en grusveg som ender ned til sjøen. Hus fra 1983. Mitt barndomshjem. Kunne aldri bodd i tett boligfelt med folk hvor enn jeg så.

Back
Topp