siden jeg om 2 uker "flytter inn" på dette forumet (overtar vårt nye hus), så følte jeg for å svare [:D]
Vi flytter inn i en passe stor enebolig, 10 minutter fra byen (når det ikke er kø..) - og i følge sørlendinger bor vi da på landet.. [8D] Det er lenger til byen her vi bor nå, men nå bor vi "utenfor sentrum.." [:-] Sørlendinger er rare..
Vi flytter til et boligfelt, men får ingen hus klin oppi oss da det er høydeforskjeller [:)]
Vi skal ikke pusse opp annet enn et gjesterom, resten er så fint som det er - men vi skal kjøpe masse nye møbler - og jeg har lagt min elsk på Liatorpserien til Ikea [:)]
Så blir det å innrede litt småromantisk/shabbychic, men samtidig ikke overdrive, da gubben er mer minimalistisk.. [:D] (det KAN bli et problem [8D])
Huset ble bygd i 2001, så det er ikke så veldig gammelt.. i tillegg har de som bor der nå nettopp pusset opp stua og soverommene, og lagt nytt deilig eikegulv i første etasje, så alt er perfekt [:D]
Barnehage, butikk og et senter under utbygging er i gåavstand, og til barneskolen går det skolebuss [:)]