Husk å fjerne mobil nr fra faceVar der jeg fikk mine utlandet samtaler fra.
La aldri til nummeret mitt der, men blir nedringt fra Storbritannia og sveits likevel, senest i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk å fjerne mobil nr fra faceVar der jeg fikk mine utlandet samtaler fra.
Egentlig sier de man skal oppdatere den registreringa hver 3.mndJeg gikk inn nå og registrerte meg på nytt, sist jeg gjorde det var visst i 2009, så får håpe trykket letter litt når de får oppdatert listene sine igjen.
Egentlig sier de man skal oppdatere den registreringa hver 3.mndFaktisk
Tror faktisk det var en tlfselger som sa det til meg altsåAldri hørt, trodde at om man gjorde det så var det gjort liksom. Men greit nok, skal jammen klare å trykke inn telefonnummeret mitt noen ganger i året om det bare blir ro i telefonen. Blir sikkert ringt annenhver dag av telefonselgere, markedsundersøkelser eller svindlere.
Antagligvis har du en eller flere inkassosaker, og det er de som ringer deg. Inkasso har ikke lov å ringe med nummer, de ringer alltid skjult. Selgere registrert i Norge har ikke lov å ringe med skjult nummer.
Det er stille i andre enden for det er en datamaskin som ringer opp flere på en gang. Når en svarer kobles det opp mot en i inkassoselskapet. Derfor er det stille noen sekunder. Om man venter bittelitt så får man prate med noenHaha.. Derfor det er stille i andre enden? Inkassoselskapene vil ha penger
Hvordan klarte de å komme til en slik konklusjon?
Det er stille i andre enden for det er en datamaskin som ringer opp flere på en gang. Når en svarer kobles det opp mot en i inkassoselskapet. Derfor er det stille noen sekunder. Om man venter bittelitt så får man prate med noen
Ja, de vil ha penger, derfor ringer de om igjen og om igjen og om igjen![]()
Det vet da vel ikke jeg. Men det er jo en mulighet.Så Ts har masse inkassosaker på seg? De ringer forresten personlig her i Norge, men mange som skal selge som bruker datamaskin til det![]()
Ikke kundene som skal oppdatere hver tredje mnd.Tror faktisk det var en tlfselger som sa det til meg altså
For jeg sa jeg var registrert på brønnøysundreg og da sa han det til meg. Han skulle stryke meg ut og jeg gikk å oppdaterte den igjen med en gang. Hatt lite tlfselgere etter det. Da er det mer pga jeg glemte meg ut og prøvde meg på konkurranser på fb. Min egen feil mao![]()
Tror faktisk det var en tlfselger som sa det til meg altså
For jeg sa jeg var registrert på brønnøysundreg og da sa han det til meg. Han skulle stryke meg ut og jeg gikk å oppdaterte den igjen med en gang. Hatt lite tlfselgere etter det. Da er det mer pga jeg glemte meg ut og prøvde meg på konkurranser på fb. Min egen feil mao![]()