Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Er kanskje like forskjellig som å vente enling? Noen får mye løs hud, andre ikke.Utrolig nok ser magen min veldig lik ut som før. Eneste er at jeg har fått litt delte magemuskler, så den er ikke helt flat om kvelden
Føler meg heldig som slapp unna strekkmerker og hengehud. Jeg la mye mindre på meg i tvillingsvangerskapet enn de to forrige. Det var VELDIG vanskelig å spise i slutten pga at jeg hadde babyer langt opp under haka, og fæl halsbrann 
Moren min har 4 barn og ingen strekkmerker, så jeg har en fordel der genetisk.
Så man trenger ikke bli helt forandra etterpå
Kanskje du er ferdig strukket da? Hvus man kan si det sånn Jeg føler iallefall at kroppen min hadde gjort dette før, og det var nok kun det ekstra trykket over navlen ("de lå i etasje) som gjorde at magemusklene ikke klarte å holde seg sammen der. Kroppen er ganske utrolig altså!Takk for svar Er kanskje like forskjellig som å vente enling? Noen får mye løs hud, andre ikke.
Har veldig stor mage med enlinger, fått delte magemuskler etter enling-svangerskap, så veldig spent på dette her
Hehe, kan jo håpeKanskje du er ferdig strukket da? Hvus man kan si det sånn Jeg føler iallefall at kroppen min hadde gjort dette før, og det var nok kun det ekstra trykket over navlen ("de lå i etasje) som gjorde at magemusklene ikke klarte å holde seg sammen der. Kroppen er ganske utrolig altså!
Min er ganske grei ifht mange synes jeg, ser enda gravid ut etter 2 år, og det er litt hud som ikke kommer til å stramme seg opp, men det er ok.Ser for meg en mage som henger ned til knærne mine
Det er jo individuellt, men hva er deres erfaringer?
Etter 1 år? 2 år?