Hvordan blir magen etter ett tvilling-svangerskap?

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Ser for meg en mage som henger ned til knærne mine:bag::hilarious:
Det er jo individuellt, men hva er deres erfaringer?
Etter 1 år? 2 år?
 
Utrolig nok ser magen min veldig lik ut som før. Eneste er at jeg har fått litt delte magemuskler, så den er ikke helt flat om kvelden :p
Føler meg heldig som slapp unna strekkmerker og hengehud. Jeg la mye mindre på meg i tvillingsvangerskapet enn de to forrige. Det var VELDIG vanskelig å spise i slutten pga at jeg hadde babyer langt opp under haka, og fæl halsbrann :arghh::hilarious:
Moren min har 4 barn og ingen strekkmerker, så jeg har en fordel der genetisk.
Så man trenger ikke bli helt forandra etterpå :) ❤️
 
Utrolig nok ser magen min veldig lik ut som før. Eneste er at jeg har fått litt delte magemuskler, så den er ikke helt flat om kvelden :p
Føler meg heldig som slapp unna strekkmerker og hengehud. Jeg la mye mindre på meg i tvillingsvangerskapet enn de to forrige. Det var VELDIG vanskelig å spise i slutten pga at jeg hadde babyer langt opp under haka, og fæl halsbrann :arghh::hilarious:
Moren min har 4 barn og ingen strekkmerker, så jeg har en fordel der genetisk.
Så man trenger ikke bli helt forandra etterpå :) ❤️
Takk for svar :) Er kanskje like forskjellig som å vente enling? Noen får mye løs hud, andre ikke.
Har veldig stor mage med enlinger, fått delte magemuskler etter enling-svangerskap, så veldig spent på dette her:bag:
 
Takk for svar :) Er kanskje like forskjellig som å vente enling? Noen får mye løs hud, andre ikke.
Har veldig stor mage med enlinger, fått delte magemuskler etter enling-svangerskap, så veldig spent på dette her:bag:
Kanskje du er ferdig strukket da? Hvus man kan si det sånn :hilarious: Jeg føler iallefall at kroppen min hadde gjort dette før, og det var nok kun det ekstra trykket over navlen ("de lå i etasje) som gjorde at magemusklene ikke klarte å holde seg sammen der. Kroppen er ganske utrolig altså! ❤️❤️❤️
 
Kanskje du er ferdig strukket da? Hvus man kan si det sånn :hilarious: Jeg føler iallefall at kroppen min hadde gjort dette før, og det var nok kun det ekstra trykket over navlen ("de lå i etasje) som gjorde at magemusklene ikke klarte å holde seg sammen der. Kroppen er ganske utrolig altså! ❤️❤️❤️
Hehe, kan jo håpe :p
Absolutt :)
 
Jeg fikk en del løs hud og en del strekkmerker.
Jeg bærer strekkmerkene med stolthet - et tegn på hva kroppen min klarte å bære fram.:happy:
 
Ser for meg en mage som henger ned til knærne mine:bag::hilarious:
Det er jo individuellt, men hva er deres erfaringer?
Etter 1 år? 2 år?
Min er ganske grei ifht mange synes jeg, ser enda gravid ut etter 2 år, og det er litt hud som ikke kommer til å stramme seg opp, men det er ok.
 
Magen min har faktisk trukket seg veldig fint tilbake, til tross for at magen var større enn meg omtrent :p men som sagt, den ser veldig bra ut vil jeg si. Jeg har strekkmerker og bitte litt løs hud, men magemusklene er intakte :)
 
Back
Topp