Hvordan blir din mandag? :D

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Hva er deres mandags planer? :D

Her skal jeg endelig få det etterlengtede nye spisebordet!!! :D det gamle er to av beina knekt på så er alltid redd når noen lener seg på det :p

Så skal vi gå den lengste trilleturen på 8km i dag :o blir spennende å se om hun vil ligge i vogna hele den tiden, krysser fingrene for det! :p

Utenom det skal jeg snike meg til å sortere gjennom skap og sånn for å få kastet/solgt/gitt bort ting. Gikk gjennom kjøkkenet i går og der var det virkelig ikke lite som aldri blir brukt :p Mye greiere plass nå :D

3 mnd kontroll i dag! Kan ikke si jeg gleder meg til vaksinene. Men hvem gjør vel det? :-P
Skal på mor/barn-trening etterpå, hvis alt klaffer :-) selv om det egentlig frister med med en lang trilletur, det er jo strålende sol! :-D

Vært oppe siden halv 6, fått barn på skolen, kost meg med Iben, lagt henne igjen, rydda litt, hatt ei treningsøkt og skal spise nå før jeg skal sette på ei maskin med klær og sånt før jeg skal til tannlegen med eldstefrøkna kl 12:)

Strålende sol, så jeg har planer om en laaaaaang trilletur. Og så skal jeg så en del mens hun sover,

Har vært på idrettsstevne hele helgen så i dag tenker jeg vi slapper litt av :) går nok en lang tur på formiddagen slik at lillegutt får sovet litt og tar kanskje med fiskestang hvis sola gløtter til :)

Skal avgårde å kjøpe dekk for typen har punga 2(!!!) ganger i vinter... dritsure penger :( også skal jeg på swing så blir vel ingen lang tur i dag :)

Fått gjort masse her allerede! Ryddet bort mye mer og gjort klart til det nye spisebordet i tillegg til å ha lekt og hatt mye kos med Kristine :D ❤️

Nå hadde jeg skrevet ett langt innlegg, men mini begynner å bli klåfingra, fikk tak i mobilen min og sletta alt :-P

men ja, kort fortalt har vi kjørt storebrødrene og vært på butikken, nå er det frokosttid for meg før lille skal sove og jeg fore sauene og lufte hunder. Så skal vi kose litt inne før vi henter storgutta 13:15 og aktivitetsmaratonet starter. Da går det i ett frem til kl 20 med kjøring til/fra aktiviteter, lekser og mat.. Etter det er jeg kaputt og håper lille sovner tidlig så jeg også kan legge meg ;)

Skal til legen fått byll ?! Hjelpes må få satt hull på den slik at det som er inni kan gå ut og ta rødehunner vaksine. Da lille er klar for det

Hjemme dag. Begge barna har vært syke siden torsdag. De hoster og nyser om hverandre

Har nettopp kommet hjem etter en tur på Kongebarna (småbarnstreff), nå er det amming og Ellen på tv :-) Egentlig var planen en tur til kvadrat for å få ordna noen småting, samt innom babyshop å hente TrippTrapp stolen jeg har bestilt, men nå virker det litt som om mini har økedøgn, så vet ikke om jeg orker biltur og kjøpesenter :-/ Nydelig vær også, så føler jeg burde tatt en tur, men etter å ha blitt vekket annenhver time i natt for amming, frister det ikke noe særlig, vil helst bare sitte på sofaen :-P Kan alltids spenne på meg bæreselen og ta en trilletur for å hente storesøster i barnehagen seinere, så får jeg vertfall tatt en tur ut ;-)

Fy søren så herlig det var med den lange turen! Er på 8km og med vår fart ble det 2 timer :p så sov hun ca hele tiden! Godt for kropp og sjel.. Og hund :D
ImageUploadedByBV Forum1460372975.611566.jpg

Skal til legen fått byll ?! Hjelpes må få satt hull på den slik at det som er inni kan gå ut og ta rødehunner vaksine. Da lille er klar for det
Hvordan er det med røde hunder vaksine? Jeg fikk på testen at jeg ikke hadde nok stoffer i meg mot rubella (som vel er røde hunder? :p) og at jeg burde gjøre noe med det etter fødselen. Liksom ikke hørt noe etterpå..

Hvordan er det med røde hunder vaksine? Jeg fikk på testen at jeg ikke hadde nok stoffer i meg mot rubella (som vel er røde hunder? :p) og at jeg burde gjøre noe med det etter fødselen. Liksom ikke hørt noe etterpå..
Du må ta taki det selv. Ungen burde vare over 3 mnd gjerne ta den samtidig med 3 mnd vaskinen. Det er slik jeg gjør det da helsesøster og jordmor sa det.

Har nettopp kommet hjem etter en tur på Kongebarna (småbarnstreff), nå er det amming og Ellen på tv :-) Egentlig var planen en tur til kvadrat for å få ordna noen småting, samt innom babyshop å hente TrippTrapp stolen jeg har bestilt, men nå virker det litt som om mini har økedøgn, så vet ikke om jeg orker biltur og kjøpesenter :-/ Nydelig vær også, så føler jeg burde tatt en tur, men etter å ha blitt vekket annenhver time i natt for amming, frister det ikke noe særlig, vil helst bare sitte på sofaen :-P Kan alltids spenne på meg bæreselen og ta en trilletur for å hente storesøster i barnehagen seinere, så får jeg vertfall tatt en tur ut ;-)
Kjedelig når det stopper planene :( håper det roer seg mer å du får kommet deg ut i det nydelige været! :D
Hehe tror vi har økedøgn her og eller så har hun plutselig funnet ut at det er jo melk i begge puppene samtidig :p hun spiser nå nesten hver time og tar godt av begge :) er herlig for er vandt til at hun bare tømmer den ene nesten helt også vil hun ikke ha mer før mellom 2-3timer... :p

Du må ta taki det selv. Ungen burde vare over 3 mnd gjerne ta den samtidig med 3 mnd vaskinen. Det er slik jeg gjør det da helsesøster og jordmor sa det.
Da var det ikke rart de ikke gjorde det på sykehuset :)
Får ringe å høre med helsestasjonen om det er noe de kan få tatt samtidig på 3mnd kontrollen på fredag..
Har du fått opplyst hvilke bivirkninger det kan gi? Røde hunder er farlig når de er så små? Husker ingenting jeg.. :o

Da var det ikke rart de ikke gjorde det på sykehuset :)
Får ringe å høre med helsestasjonen om det er noe de kan få tatt samtidig på 3mnd kontrollen på fredag..
Har du fått opplyst hvilke bivirkninger det kan gi? Røde hunder er farlig når de er så små? Husker ingenting jeg.. :o
Nei men skal ta det opp med legen i dag når jeg for den. :/

Derfor ikke så mange planer for dagene som kommer

Kjedelig når det stopper planene :( håper det roer seg mer å du får kommet deg ut i det nydelige været! :D
Hehe tror vi har økedøgn her og eller så har hun plutselig funnet ut at det er jo melk i begge puppene samtidig :p hun spiser nå nesten hver time og tar godt av begge :) er herlig for er vandt til at hun bare tømmer den ene nesten helt også vil hun ikke ha mer før mellom 2-3timer... :p
Ja, her har der også vært begge sider til noen av måltider siden i går ;-) Nå ligger hun å halvsover ved puppen, så har ikke fått kommet meg ut enda :-P Tenker at jeg kan ta henne i bæreselen når jeg henter storesøster, er er godt kvarter bort til barnehagene og så må jeg jo gå hjem igjen også :-)

bfde8677b44f5e413095c86c2b0a94f7

3. dagen jeg har gått tur/retur campus. Det er hvert fall 8 km å gå til sammeb :) sliter litt med å få lille til å sove i vogna så nå er jeg ganske fornøyd med henne <3

Back
Topp