Hvordan blir det

Jeg er usikker på hva som er mulig i Bergen, hvor jeg skal føde. Men ønsker familierom ihvertfall første natta, slik at mannen min kan sove med oss. Er sjeldent man får familierommet mer enn en natt, og jeg vil da isåfall hjem så snart jeg får lov, slik at jeg slipper å føle meg helt alene. Men, alt kan forandre seg :) er førstegangs så har ikke egentlig noen ide om hvordan virkeligheten blir.

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
Skal også føde i Bergen, håper virkelig på familierom eller enkeltrom- aner ikkje kva dei har der :P får totalt angst av tanken på fleirmannsrom :(

Førstegangs - Desemberbaby <3

Eg ska ta imot de nettene eg kan få på barsel :) få bli kjent litt med den lille før eg reise heim til frøkna :)

Hvis jeg får til terminen er planen at mannen blir med på barselhotellet og ungene er på overnatting hos besteforeldrene. Er sistemann her i hus og har veldig lyst at han skal få være med denne gang. Gikk glipp av det sist siden hun blei født før tiden.

Er førstegangs så er litt skummelt. Men hvis alt går bra ønsker jeg meg hjem så snart alt er ok og ammingen er i gang. Vi har hunden vår å ta vare på også. Så får se hvordan alt blir.

Ser for meg å ligge på barselhotellet. Usikker på hvor lenge det blir, lå 2 netter med nr 2. Føder jeg rundt jul/nyttår reiser jeg hjem så snart jeg kan. Sambo blir hjemme med jentene og kommer inn på besøk etter at de har vert i bhg ser jeg for meg :)

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Jeg valgte Rikshospitalet hvor det ikke er barselhotell.. tenkte at som førstegangsfødende er det greit å ha tilgang til mye hjelp. Håper det kommer til å gå greit og at vi ikke blir kasta ut for fort :P

Jeg har avtalt med jentungen sine besteforeldre at vi ringer dem når fødselen starter. Så kommer de og passer den kommende storesøstera så lenge det trengs. Jeg vil gjerne på familierom å ha mannen med meg:) og jeg tenker vi blir på sykehuset i 2-3 dager hvis alt går fint. Kjekt å være litt aleine med den lille og bli kjent før vi tar han med hjem. Vil også prøve å få til amming før jeg drar hjem siden jeg ikke fikk det til sist. Måtte pumpe i 6 måneder og det var ikke like kjekt..
Kommende besteforeldre og storesøster skal selvfølgelig komme på besøk i visitten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp