Hvordan ble du fridd til/fridde du? *insp*

Frøken S

Elsker forumet
Ja, folkens! Fortell meg din frieri-historie[:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Han: Ja, hvilken dag skal vi gjøre det da?
Jeg: Gjøre hva da..?[:-]
Han: Skal ikke vi gifte oss da..?[:-]

Veeeldig romantisk, og et par uker senere var vi gift.[8D]

Hahahaha[:D] Det er noe sånt jeg ser for meg her i gården og! Har ikke akkurat verdens mest romantiske kjæreste!

Jeg fridde til Delirium her på Babyverden.

ORIGINAL: Kjetter

Jeg fridde til Delirium her på Babyverden.

Åh, er det du. Da er du ikke død..[8D]

Herregud, Saga, jeg kobla ikke[8|] Hils henne![:D]  (Delirium altså[X(] Hvor er hun forresten[>:])

Jeg er så absolutt i live. HUN sitter i sofaen ved min side og løser kryssord.

hehe vi satt å snakket om hvordan vi kunne tenke oss¨å bli gift....hadde vert sammen i 9mnd og mannen min satt å prata om hvor mye han elsket las vegas.så spurte han, kunne du tenke deg å gifte deg i las vegas,jeg svarte " med deg? ja"fint sier han når skal vi reise??5 dager etter var vi gift

Hadde noen gode venner hjemme hos oss på middag. Og ved desserten fridde han forann alle. [:D]
Vi hadde fått ringene og bestemt oss for å forlove oss. Men jeg visste ikke noe om hvor eller når.

ORIGINAL: stardust

hehe vi satt å snakket om hvordan vi kunne tenke oss¨å bli gift....hadde vert sammen i 9mnd og mannen min satt å prata om hvor mye han elsket las vegas.så spurte han, kunne du tenke deg å gifte deg i las vegas,jeg svarte " med deg? ja"fint sier han når skal vi reise??5 dager etter var vi gift

Så dere dro til Las Vegas da eller?[:D] Det har jeg og lyst til!

Jeg kjøpte Roma-tur i julegave til sambo. Dro ned til Roma i juni. Siste dagen i Roma kjøpte vi oss nistemat og drikke, dro opp til en helt fantastisk nydelig park hvor vi hadde piknik. Da maten var spist og drikken borte,tok jeg mot til meg og dro opp et langt brev jeg hadde skrevet. I brevet skrev jeg om alle gledene han hadde gitt meg, litt mimring fra de siste årene vi har hatt sammen, om det vakre barnet vi har skapt sammen+++ Helt på slutten av brevet spurte jeg han på italiensk om han ville gifte seg med meg. Tårene kom lenge før spørsmålet kom. Og så kysset han meg og sa "ja,selvfølgelig!"[:)]
Lang historie fortalt kort[;)]

han satte meg ned på senga vår, og gav meg en svart, liten boks og en liten lapp.
jeg åpner lappen, og der står det ingenting. men det sto noe bakpå lappen. "skal vi gifte oss?[:)] ... made inn hallmark" haha, dumme gubbe [:)]

Vi var på ferie på Naxos. Det var rett ved midnatt og vi gikk en tur på stranda. Han fikla med noen strå og plutselig gikk han ned på kne, gav meg en stråring han hadde laga og spurte om jeg ville gifte meg med han[:D] Skjønt altså, men han var så flau for at ikke han hadde en skikkelig ring. Jeg synes jo stråringen var romantisk[8D]

ORIGINAL: Frøken S

ja det gjorde vi[:)ingen viste vi reiste.å i kapellet var det en vegg med bilder av kjendiser som hadde giftet seg der,bla elvis og brittney[:D]]jeg har altid vert en "jente jente"å drømt om hvite hester i bryllupet mitt,men når han "fridde"på den måten var jeg ikke i tvil.å det var en opplevelse som jeg ikke kunne tenke meg å erstatte;)fikk ha skikkelig kjole i bryllups festen når vi kom hjem da,mamma insisterte siden vi hadde lurt alle å en hver[:D]
det var en opplevelse vi ever på enda 7 år etter,så jeg kan ikke annet en å anbefale deg det[:D]

Poff

huffhuff!! sånt er ikkje for hormonelle gravide!! er sentimental eg no!
Her har eg flax om mannen noken sinne går med på å gifte seg:P

ORIGINAL: AB

Vi var på ferie på Naxos. Det var rett ved midnatt og vi gikk en tur på stranda. Han fikla med noen strå og plutselig gikk han ned på kne, gav meg en stråring han hadde laga og spurte om jeg ville gifte meg med han[:D] Skjønt altså, men han var så flau for at ikke han hadde en skikkelig ring. Jeg synes jo stråringen var romantisk[8D]

Hehe,  en episode av Baywatch popper opp i hodet..![:D]

hehe.. den skulle jeg sett.. og har jeg sikkert sett og, men kan ikke huske[8D]

ORIGINAL: Frøken S

ja det gjorde vi[:)ingen viste vi reiste.å i kapellet var det en vegg med bilder av kjendiser som hadde giftet seg der,bla elvis og brittney[:D]]jeg har altid vert en "jente jente"å drømt om hvite hester i bryllupet mitt,men når han "fridde"på den måten var jeg ikke i tvil.å det var en opplevelse som jeg ikke kunne tenke meg å erstatte;)fikk ha skikkelig kjole i bryllups festen når vi kom hjem da,mamma insisterte siden vi hadde lurt alle å en hver[:D]
det var en opplevelse vi ever på enda 7 år etter,så jeg kan ikke annet en å anbefale deg det[:D]

Jeg og ville hatt en "ordentlig" fest her hjemme etterpå jeg og ja[:D] Høres jo kjemperomantisk ut! Bare dere to, stikke av for å gifte dere...[:)][:)] *sukk*

jeg og min samboer møttes og ble sammen ombord en tråler dette er hvor vår eldste datter ble unnfanget og.
så i sommer byttet han tråler og var ute på jobb på sjøen
jeg sendte mail til rederiet for å få mail adr til skipper ombord båten
så spurte jeg skipper om hjelp til å få fridd til min kjære
så han skrev ut og hengte opp denne lappen på oppslagstavlen med info fra skipper og rederiet

Viktig beskjed

Dette er vel en passende måte å gjøre dette på.

For en del år siden møttes vi om bord en tråler.

Eldste jente ble til om bord en tråler

Så neste spørsmål er til deg *********:

VIL DU GIFTE DEG MED MEG I AUGUST?

Hilsen din samboer!

svar må avgis på tlf

han var da ikke den første som så denne lappen på oppslagstavlen, så mange begynte å le og si nå blir det dyrt ja, fort deg å finge hjem.
samboeren leste lappenså gikk han han i dagligrommet å satt seg men måtte tilbake å lese lappen enda en gang, så loggen han på msn å facebook men hørte ikke noe
så 20 min etter vaktskiftet ringte han, sa ingenting først før det stille kom; har du hengt opp en lapp her?
men måtte til slutt spørre om jeg kunne få svar på lappen. og det var ett brøl: JAAAAAA for F****

Hmm... Hehe.. Jeg hadde kjøpt inn og lagde fløtegratinerte poteter med bernaise saus og biff, med levende lys og etter god mat, gikk jeg ned på kne og fortalte henne hvor mye hun betydde for meg og tiden vi har hatt sammen, og spurte om hun ville gifte seg med meg.

Back
Topp