Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Arianne SmartASS
Han: Ja, hvilken dag skal vi gjøre det da?
Jeg: Gjøre hva da..?[:-]
Han: Skal ikke vi gifte oss da..?[:-]
Veeeldig romantisk, og et par uker senere var vi gift.[8D]
ORIGINAL: Kjetter
Jeg fridde til Delirium her på Babyverden.
Åh, er det du. Da er du ikke død..[8D]
Herregud, Saga, jeg kobla ikke[8|] Hils henne![:D] (Delirium altså[X(] Hvor er hun forresten[>:])

ORIGINAL: stardust
hehe vi satt å snakket om hvordan vi kunne tenke oss¨å bli gift....hadde vert sammen i 9mnd og mannen min satt å prata om hvor mye han elsket las vegas.så spurte han, kunne du tenke deg å gifte deg i las vegas,jeg svarte " med deg? ja"fint sier han når skal vi reise??5 dager etter var vi gift
ORIGINAL: Frøken S
hehe vi satt å snakket om hvordan vi kunne tenke oss¨å bli gift....hadde vert sammen i 9mnd og mannen min satt å prata om hvor mye han elsket las vegas.så spurte han, kunne du tenke deg å gifte deg i las vegas,jeg svarte " med deg? ja"fint sier han når skal vi reise??5 dager etter var vi gift
Så dere dro til Las Vegas da eller?[:D] Det har jeg og lyst til!
ORIGINAL: AB
Vi var på ferie på Naxos. Det var rett ved midnatt og vi gikk en tur på stranda. Han fikla med noen strå og plutselig gikk han ned på kne, gav meg en stråring han hadde laga og spurte om jeg ville gifte meg med han[:D] Skjønt altså, men han var så flau for at ikke han hadde en skikkelig ring. Jeg synes jo stråringen var romantisk[8D]
Hehe, en episode av Baywatch popper opp i hodet..![:D]
ORIGINAL: Frøken S
Så dere dro til Las Vegas da eller?[:D] Det har jeg og lyst til!
ja det gjorde vi[:)ingen viste vi reiste.å i kapellet var det en vegg med bilder av kjendiser som hadde giftet seg der,bla elvis og brittney[:D]]jeg har altid vert en "jente jente"å drømt om hvite hester i bryllupet mitt,men når han "fridde"på den måten var jeg ikke i tvil.å det var en opplevelse som jeg ikke kunne tenke meg å erstatte;)fikk ha skikkelig kjole i bryllups festen når vi kom hjem da,mamma insisterte siden vi hadde lurt alle å en hver[:D]
det var en opplevelse vi ever på enda 7 år etter,så jeg kan ikke annet en å anbefale deg det[:D]