Hvordan ble dere kjent med mannen deres? :D

Vi møttes på jobben hvor vi begge jobber enda :)

Det sa pang med en gang! Vi bodde også sammen 2 måneder i utlandet under opplæring, så da ble vi veldig godt kjent. Da vi kom hjem ble vi kjærester og flyttet raskt sammen.

Vi giftet oss 2 år etterpå og nå venter vi 1. Barnet ;)
Oj...hvordan er det å jobbe sammen hele dagen ? Jeg hadde ikke klart å ha samme jobb som mannen..må ha litt "fritid"

Møttes på Tinder faktisk... :) Den dagen vi skulle på første date fikk jeg mld om at eksen (ble singel 2 mnd før) hadde fått seg ny dame, og jeg hadde egentlig mest lyst til å legge meg ned og grine i stedet for å gå ut med denne fremmede fyren. Fikk heldigvis tatt meg selv i nakkeskinnet og kom meg avgårde, og angrer ikke på det :)

Oj...hvordan er det å jobbe sammen hele dagen ? Jeg hadde ikke klart å ha samme jobb som mannen..må ha litt "fritid"

Det går faktisk kjempefint! Vi er fortsatt sånn klissete par som vil være sammen hele tiden. Vi drar på butikken sammen også. :p

Men på en annen side så jobber vi ikke med samme tingene på jobb, og etter ett år jobbet vi heller ikke i samme team. Jeg kjenner kan bli litt ampert når han spør meg om hjelp noen ganger, hvis det er noe jeg synes er sååå opplagt :p da er det vanskeligere å være pedagogisk. Han er ofte utleid konsulent også, og da jobber vi ikke på samme sted engang. På den positive siden så har jeg noen å pendle sammen med (bruker en time nesten) og det er veldig stas på julebord og sånn og dra sammen med mannen :)

Jeg kan jo legge til at vi også trener sammen og holder på med samme sport(er) :D

Er ikke i tvil om at jeg har funnet min sjelevenn :)

Møtte samboeren min i butikken der jeg jobber no. Da jeg begynte som lærling var han assisterende og var den som lærte meg opp til alt. Men gnistrene kom ikke før 2 år etter jeg hadde begynt. hadde et hemmelig forhold på jobb før han sluttet og jeg overtok stillingen hans :)

Vi møttes på nettby :D snakket ett par år på nettet før vi møttes, og det klaffet med en gang ☺ etter 6 mnd flyttet han fra Kirkenes og ned til Trondheim til meg ♥

Så gøy! Jeg måtte også min på nettby:D

Det gikk dog litt fortere her.. snakket noen uker før han kom på besøk til meg i Trondheim, og 6 mnd senere flyttet jeg inn til han i Oslo. Det skulle bare være midlertidig, men flyttet aldri ut;)
De første 3 årene bodde vi på 21 kvm(!!!) så vi ble godt kjent kan man si!
Har vært sammen i snart 9 år og gift i 1 1/2, dette blir vårt første menneskebarn, har en liten hund fra før;)

Det går faktisk kjempefint! Vi er fortsatt sånn klissete par som vil være sammen hele tiden. Vi drar på butikken sammen også. :p

Men på en annen side så jobber vi ikke med samme tingene på jobb, og etter ett år jobbet vi heller ikke i samme team. Jeg kjenner kan bli litt ampert når han spør meg om hjelp noen ganger, hvis det er noe jeg synes er sååå opplagt :p da er det vanskeligere å være pedagogisk. Han er ofte utleid konsulent også, og da jobber vi ikke på samme sted engang. På den positive siden så har jeg noen å pendle sammen med (bruker en time nesten) og det er veldig stas på julebord og sånn og dra sammen med mannen :)

Jeg kan jo legge til at vi også trener sammen og holder på med samme sport(er) :D

Er ikke i tvil om at jeg har funnet min sjelevenn :)
Oj;) hører det at vi har et helt annet forhold ja.all cred"s til dere ❤️ her ser vi hverandre max 4 timer for dagen.pleier å gjøre ting for oss selv vi ;) men det passer jo oss så stortrives ;)

Møtte min forlovede på fest hos ei klasse venninne. Di 2 hadde vokst opp å kjent hverandre hele livet. Jeg og venninna gikk i samme klasse på vidergående. Etter den kvelden ble det oss 2 ❤ han kalte meg for pia mi hele kvelden for han klarte ikke huske hva jeg het.. hahahah... men snart 11 år etter er vi samboere, forlovet og venter vårt andre barn❤ kunne ikke hvert uten han, det veste som har skjedd med noen sinne..

Jeg møtte mannen i mitt liv på folkehøgskole da vi var 18! Vi ble kjent ca to uker etter oppstart av skolen og ble offisielt kjærester den 3. Dagen etter første møtet! Vi har nå vært kjærester i 11 år og gift i 6 år! Vi er fremdeles veldig forelsket og jeg vet jeg har truffet mannen i mitt liv <3 Vi venter vårt tredje barn

Møtte han gjennom felles kjente:)

Møttes på Blink for snart 10 år siden. Hadde avstandsforhold i 1,5 år før han flyttet til min hjemby. Har det fortsatt veldig fint sammen, med en datter på 2,5 og en liten en på vei :)

Møttes på fest hos en felles kompis, det sa klikk med en gang og etter det har det vært oss. Har 5 års jubileum denne mnd, venter nr 3 og giftet oss i høst <3

Møtte min samboer av rein tilfeldighet for 1,5 år siden. Da jeg reiste på ferie til ei venninne som hadde flyttet her i fra. Jeg var på den tiden i et forhold, men hadde bestemt meg for å gå fra min daværende partner når han kom hjem fra ferie. (det var ikke noe jeg ville ta over telefonen)

Det var festligheter med en smule alkohol i bildet den kvelden jeg kom til venninna mi og jeg og min nåværende samboer fikk tonen med en gang. Vi ble venner og holdt kontakten, desember 2014 ble vi sammen, og april 15 ble vi samboere. Nå venter vi vårt første barn og kan ikke vente til september =D

Back
Topp