Jeg kan starte for snart 2 år siden var jeg fadderansvarlig for studiet mitt og gledet meg til en sykt bra uke. Hadde tidligere hatt VELDIG uflaks med mannfolk, og forventet ikke å finne noen da jeg hadde ansvar for 300 nye fadderbarn Den tredje kvelden var det togafest, og det ble arrangert i fellesstua i studentblokka (her vi bor nå ), så hadde elektro og dataingeniørene fest i den andre fellesstua. Jeg skulle hjelpe et fadderbarn med å åpne vinflaska, for vi hadde ikke vinåpner. Gikk bort til ingeniørene og den første som møter meg er min samboer som sier "du er hu derre som jobber på kiwi?" .... Hadde hørt den før, så ble ikke så imponert, men da han presterte med å dytte ned vinkorken INN i vinen, og sølte rødvin over hele togaen visste jeg at det var mannen i mitt liv - like klumsete som meg! Etter liv alkohol og nussing ble det ikke noe togafest på oss på byen, og endte med hverandre den natten. Uadskillelige siden da <3 og venter vår første bebis <3 føler meg så heldig som har funnet meg en så kjærlig mann, hvor kjærligheten er gjensidig