Hvordan ble dere kjent med mannen deres? :D

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Jeg kan starte :D for snart 2 år siden var jeg fadderansvarlig for studiet mitt og gledet meg til en sykt bra uke. Hadde tidligere hatt VELDIG uflaks med mannfolk, og forventet ikke å finne noen da jeg hadde ansvar for 300 nye fadderbarn :D Den tredje kvelden var det togafest, og det ble arrangert i fellesstua i studentblokka (her vi bor nå :D), så hadde elektro og dataingeniørene fest i den andre fellesstua. Jeg skulle hjelpe et fadderbarn med å åpne vinflaska, for vi hadde ikke vinåpner. Gikk bort til ingeniørene og den første som møter meg er min samboer som sier "du er hu derre som jobber på kiwi?" .... Hadde hørt den før, så ble ikke så imponert, men da han presterte med å dytte ned vinkorken INN i vinen, og sølte rødvin over hele togaen visste jeg at det var mannen i mitt liv - like klumsete som meg! Etter liv alkohol og nussing ble det ikke noe togafest på oss på byen, og endte med hverandre den natten. Uadskillelige siden da <3 og venter vår første bebis <3 føler meg så heldig som har funnet meg en så kjærlig mann, hvor kjærligheten er gjensidig :D

Så koselig :-)

Jeg var i et vanskelig forhold hvor jeg skulle gifte meg. ... var på utdrikkningslaget mitt på en hytte, hvor vi utpå kvelden bestemte oss for å stikke på en pub. Vi var fem jenter som tok taxi, det var sankthansaften og nydelig vær.
Da jeg går ut av taxien og snur meg, ser jeg rett inn i øynene på mannen i mitt liv.
Det sa rett og slett pang :-) Ble sittende å prate med ham helt til det stengte.

Det resulterte i at jeg avlyste bryllupet, og to mnd etter møttes vi igjen. Alt føltes riktig og vi hadde et helge pendlerforholdet i to år. Så kjøpte vi oss hus, giftet oss sankthans tre år etter vi møttes og nå er jeg tvers igjennom lykkelig♥

Møtte mannen i mitt liv når eg overtok jobben hans og fekk opplæring av han :) har vore i lag i 8 år i haust ❤️

Gått på barneskolen sammen og vært venner siden. Gnisten oppsto for 4 år siden ❤️ Han påstår han var hemmelig forelsket i meg siden tenårene ☺️

Jeg møtte mannen min på Pub`n. Hadde sett han før og syns han var skikkelig fin. Den kvelden var jeg med venninna mi som visste at jeg likte han, så ho matcha oss. Jeg og han ble sittende sammen, vi hadde ikke så mye å snakke om der og da og begynte å kline. Han ble med meg hjem og har blitt der siden.

Det er litt over 8 år siden. I fjor gifta vi oss og kjøpte leilighet :Heartred

Det er 7,5 år siden vi først møttes. Jeg var akkurat ferdig med lærerutdanningen min i Trondheim, og reiste til hjembyen på sommerferie.

Planen var å flytte til Oslo etter endt ferie. Jeg hadde videre klare planer for hvordan min kommende mann skulle være: godt utdannet, høy og lys (snakk om overfladisk:p).

Helgen før jeg skulle flytte ble jeg introdusert for en mann via ei venninne som var strake motsetning til min idealmann. Jeg endte allikevel opp med å bli med ham hjem, og nå, 7,5 år senere, er vi lykkelig gift, har en sønn på snart tre, venter en til og bor i hjembygda vår. Jeg er glad ting ikke alltid blir som man har planlagt ❤️

Vi er barndomskamerater og gamle naboer ;) ble sammen når vi var 13 ca ;)

Gått på barneskolen sammen og vært venner siden. Gnisten oppsto for 4 år siden ❤️ Han påstår han var hemmelig forelsket i meg siden tenårene ☺️

Hihi, samme her. Vi har vokst opp i samme nabolag og vært gode venner. Han har alltid hatt et godt øye til meg, og etter å ha bodd langt borte fra hverandre ei stund gikk det plutselig opp for meg at han var perfekt: kjekk, smart, handyman, god venn som jeg kan ha det gøy med, gav meg sommerfugler i magen, gode fritidsinteresser og moral og verdier lik meg. Siden(4år) har det vært oss :love7

Hyggelige historier! :)

Jeg og Store Vind jobbet sammen for 10 år siden, så vi begynte som kolleger. Etter et år sluttet jeg, også hadde vi ikke kontakt de neste 8 årene. Så tok jeg kontakt igjen på Facebook en kveld, for jeg satt og hørte på et av stykkene hans (han er komponist) og nesten grein pga hjemlengsel. :p Så jeg måtte bare sende en melding og si at musikken hans er så fin! Det utviklet seg til en lang samtale de neste månedene, og etter noen møter den jula ble det oss! :) Nå har vi vært sammen i litt over 2 år og gleder oss til Fnugg kommer ;)

Vi møttes via ei felles venninne. Han skulle flytte inn i leiligheten under henne og jeg var hentet inn for å være med å bære flyttelass. Det sa vel kjapt pang for meg :Heartred Dagen etter han flyttet inn sakene sine dro en gjeng av oss på hyttetur og da vi kom hjem flyttet jeg og inn i leiligheten hans, så vi overnattet den første natten der sammen :hug003 Det er nå snart 14 år siden og til sommeren har vi vært gift i 7 år. Venter nå vår 3. barn sammen.

Vi gikk i samme klasse på videregående!:-) det er nå 12 år siden vi møttes, og ti år siden vi ble kjærester :Heartred

Pratet endel på en datingside, deretter face og møttes tilslutt på byen noen ganger før vi tok steget videre ;-) kan kjøpe mye fint på nett :-D

Vi møttes på jobben hvor vi begge jobber enda :)

Det sa pang med en gang! Vi bodde også sammen 2 måneder i utlandet under opplæring, så da ble vi veldig godt kjent. Da vi kom hjem ble vi kjærester og flyttet raskt sammen.

Vi giftet oss 2 år etterpå og nå venter vi 1. Barnet ;)

Vi møttes hos han :D Var på besøk hos en kompis med noen venninner da jeg var student. Mannen min bodde i kollektiv med kompisen min. Introduserte meg og likte han øyeblikkelig. Jeg sa til kompisen min at jeg gjerne kunne tenke meg å prate med mannen min, så vi ble liggende oppe nesten hele natten å prate :p Vi har vært sammen i over 7 år og gift i 4 år :)

Sambo (K) hadde kjæreste, barn og hus, jeg hadde forlovede, barn og leilighet.. forholdet mitt hadde vært på halvtolv en god stund, og jeg trengte bare et siste dytt før det ble slutt..
K og hans kjæreste kom på besøk hos oss, og det var kjærlighet ved første blikk! Det sa pang mellom oss, men vi brukte lang tid på å finne ut om dette var noe å satse på eller om det vi hadde var det beste for oss..
Nå sitter vi har, 3.5 år etterpå, med et lite knøtt på vei♡

Begge jobbet på bensinstasjon, men på forskjellige steder. Det var arrangert julebord for hele fylket. Jeg skulle sette meg ned for å finne mine kollegaer men de var borte vekk. Satt meg så tilfeldig ovenfor min samboer. Begynte å snakke og danse. Ble med han hjem og vips 4 år senere sitter vi nå her. Flyttet ikke sammen før det hadde gått 2,5 år. Og nå venter vi vårt første barn om 1 mnd♡ Kunne ikke vært mer lykkelig enn det jeg har vært på disse 4 årene! :-)

Jeg bodde utenlands, og hadde ofte behov for en håndverker i forbindelse med jobben min. Han håndverkeren jeg normalt brukte hadde jeg ett lite forhold med, og siden han egentlig var en litt utspekulert player, byttet jeg håndverker og avsluttet forholdet. Da fikk jeg en ny håndverker og det var nok kjærlighet ved første blikk. Dessverre sluttet han i firmaet han jobbet i, og jeg så han ikke før ett par mdr senere. Da hadde han begynt å jobbe for han playeren, og det viste seg de var i familie. Heldigvis fikk han playeren ordnet en date mellom oss og siden har vi vært sammen, 4 år siden nå :) moralen er nok at det er mening med alle de dårlige forhold man har overlevd opp igjennom tidene, hadde det ikke vært for dem hadde jeg aldri møtt den Store kjærlighet :)

Vi møttes på nettby :D snakket ett par år på nettet før vi møttes, og det klaffet med en gang ☺ etter 6 mnd flyttet han fra Kirkenes og ned til Trondheim til meg ♥

Last edited:
Jeg reiste rundt i Australia etter videregående og før studier. Etter noen mnd jobbet jeg som housekeeping på et hostel for å spart opp noen kroner. Plutselig en dag var verdens kjekkeste handyman der og smilte verdens største smil til meg. Jeg trodde jeg skulle dø, men turte ikke snakke med ham. Ett par dager senere skulle hele kjeden ha fest og da stod han plutselig ved siden av meg og sa: Hi! I'm George! Og jeg solgt! Etter 8 mnd sammen flyttet han til Norge! Det var nesten kjærlighet ved første blikk, men vi hadde aldri trodd at det skulle bli oss, men nå sitter vi her etter snart 8 år.

Mange spennende historier her :) Jeg gikk et år på folkehøgskole der jeg fikk ei venninne som jeg besøkte den sommeren folkehøgskolen var ferdig. Hun bodde i Bergen og arrangerte en fest. En av kompisene hennes hadde med seg min utkårede på festen. Første gang jeg så han tenkte jeg absolutt ikke på han som noe kjærestemateriale. Men han la meg til som venn på face og vi møttes igjen senere på sommeren da jeg besøkte venninna mi igjen for en bursdagsfest. På høsten møttes vi igjen siden vi begge skulle studere i Kristiansand, og det føltes ut som om vi hadde kjent hverandre hele livet :D Vi har vært sammen i 5 1/2 år nå, til høsten blir det 6 år :Heartred

Back
Topp