Hvordan ble dere fridd til?

Fant en engelskmann på myyearbook, ble forelsket og var borte og besøkte ham.
Fant vel ut etterhvert at han ikke var det helt store å satse på, kunne ikke holde en avtale, inntaket av alkohol var litt i høyeste laget osv osv, mye som knirket.
I følge han var det ok å flørte med andre mens vi var sammen, noe han gjorde vet jeg og i pur faenskap holdt jeg kontakt med en lokal mann på nett, ikke noe seriøst men falt jo for denne karen etterhvert. Han ville møtes for en kopp kaffe, bare som venner, han visste jo at jeg hadde kjæreste. Men jeg hadde jo innsett at det ble ikke "bare som venner" hvis vi møttes og sa nei.
Jeg driver ikke med 2 om gangen nei.
Hadde jo innsett at dette med engelskmannen gikk mot slutten og hadde gitt mannen noen hint i den rettningen etterhvert, men det ble jo typen eeen sjangse til for å skjerpe seg. Han hadde jo ikke tid til å chatte med meg på nett, dette skulle foregå på hans primisser, vi hadde avtalt at i morgen skal vi prate, jeg er hjemme hele dagen og du får min fulle oppmerksomhet. Han kom ikke på nett før etter tolv på natten, hadde hatt besøk (av folk som er der hvertfall 5 dager i uken) og hadde ikke hatt tid. Det fikk jo bare begeret til å flyte over.
Noen dager før denne hendelsen satt vi på nett en natt, og jaggu spør ikke fyren, Will you marry me ?
Hadde jo forstått det gikk mot slutten uansett og mannen var ikke offisielt på papiret skilt fra sin tidligere kone han ikke hadde bodd sammen med på ca 2 år.
Så jeg fikk jo hakesplepp og fikk bare sakt, men du er jo ikke skilt......
Så han fikk aldri noen svar nei [8|]

Ble jo slutt et par dager etterpå, han lokale mannen jeg chatta med traff jeg neste dag for å gå tur rundt et vann, bare som venner. Gikk hjem til ham og flytta inn samme dag, det er straks 1,5 år siden og vi har i dag en gutt på 8 mnd.

Altså ble jeg fridd til over nett på web cam av en desperat idotisk engelskmann. [&:]

På en restaurant i Montenegro. Det hele var egentlig planlagt 6 dager tidligere, men mini ble syk.

Jeg trodde bare vi skulle ut å spise. Hadde fikset barnevakt. Så viste det seg at mannen hadde sneket seg rundt for å finne den perfekte restauranten, han hadde fått spesiallaget forlovelsesring, bestilt blomster til bordet - og forhåndsbestilt sjampis.

Var ganske mange som visste om det - så er helt imponert over at jeg ikke fikk vite noe da det ble utsatt.

pr. mail.....[8|] Med en så lite romantisk mann som jeg har, så var det helt OK[:D]

Da jeg åpnet døra så jeg følgende...: Masse roser som lå bortover gangen mot trappa.. og jeg husker enda jeg sa litt spørrende "..Hei...?" Sambo svarte Hei!..du må følge stien, så får du se hvor du havner...:
Stien gikk videre oppover trappa, og på toppen av trappa sto sambo men en rosebukett...
Så gikk han ned på kne og fridde.....

Jeg både skalv og gråt og var ganske overrasket for å si det sånn...

Så før jeg viste ordet av det hadde jeg samlet 30 roser.. i tillegg til rosebuketten og en nydelig aliansering i hvitt gull med en diamant på fingeren...

Ellers sto middagen klar på bordet, med dempet belysning og lys på bordet... pluss at han hadde dratt ut telefonledningen, slik at ingen skulle ringe akkurat da...;) Overraskende godt planlagt!

Planen var at han skulle fri på flyplassen da han skulle inn i militæret(han skulle prøve og komme seg hjem så fort som mulig, og han kom hjem igjen samme dagen[:D][:D]).. Men pappa sa han kunne kjøre han til flyplassen så jeg slapp det.. Så sambo måtte komme opp på rommet vårt(var hjemme til mamma og pappa) og sette seg på sengekanten og ga meg en eske som var innpakket...[:D] Jeg satte meg opp og han tok Ada på fanget... Så åpnet jeg esken og inni der var det 2 ringer
Begynte og gråte, og sa selfølgelig vil jeg gifte meg med han[:D][:D]
Han dro til flyplassen, men ringte på kvelden og sa han slapp militæret p.g.a økonomien[:D]
Så der kjørte jeg til flyplassen og hentet min kjære forlovede[:D]
Har vært forlovet i litt over 1 måned nå

ORIGINAL: munter

Det var nyttårsaften og jeg var litt småsur.

For jeg ville ut å feste, mens mannen min hadde fått låne huset til moren sin,
siden hun skulle bort skulle vi være der vi to, helt alene...
Var litt skuffa, men valgte å gjøre det beste ut av det.
(vi bodde i en trang og ukoselig leilighet, derfor han hadde lånt huset).

Han lå på sofaen mesteparten av formiddagen fordi han ikke var i form,
så da slo jeg meg til ro med at det ville bli bra å være der.
Så han kunne bli bedre[:)]

Så spurte jeg; skal vi lage noe mat snart?

Ja bare finn frem sakene du så kommer jeg straks sier han.
Mens jeg holder på med å finne matvarene roper han fra stua at jeg må komme.

Da står han der med en bukett nydelige langstilkede mørke røde roser.

Jeg skjønner ikke hva han driver med og sier;
Åh så koselig, har du kjøpr blomster!

Ja, men før du kan få dem må jeg fortelle deg noe.

Først får du 1 rose, det symboliserer at jeg er glad i deg.
Så får du to til så du har 3, for det symboliserer at jeg elsker deg.
Så får du fire til, så du har 7, for det symboliserer dagen vi møttes (7 mai.)

Så får du tre til slik at du har 10 for jeg har et spørsmål til deg:
(nå skjelver han på hendene og i stemmen)
Går ned på ett kne og sier:
Laila, jeg elsker deg. Livet mitt begynte da jeg traff deg.
Vil du gifte deg med meg?

Og selvfølgelig sa jeg ja[:D]

(og han ble tilgitt for at det bare skulle være oss to på nyttårsaften, hehe)

Ååå, så søtt! Kjente jeg faktisk ble en smule rørt her [:)]

Venter fortsatt i spenning på frieri jeg da....

mens vi hadde sex[:-].... vi er ikke sammen idag da!

Back
Topp