Hvordan bil har dere?

Meliine

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Vi skal kjøpe ny bil. Men vil ha en som både er plass til barnevogn og litt til.

Har dere plass til overs når dere har med barnevogn? Eller noen som skal kjøpe ny bil? [:)]

vi har ford mondeo,der har vi plass til simo vognen og hundeburd til mellomstor hund[:D]

Vi har en passat 2003modell, og får stort sett bare plass til vogna!(og småting! Akkurat så det går inn en stor koffert) Har da ei stor vogn - emmaljunga sportedge! Tror mazda6 og skoda har scort bra på tester.... Om jeg ikke tar helt feil....[:)]

Vi har en svær bil... for plass til dyr, 2 barn og søskenvogn[;)]
Vi hadde Mondeo stv 94 modell tidligere... (større enn de nye) og da hadde vi plass til simovogn og et hundebur rett inn bak, men mye bedre plass i den nye under:

Chrystler Grand Voyager

En slik bil blir det, BMW 320D. Sambo skal bare ha BMW han se.. Ikke så stor plass, men helt grei.

hehe... mannfolk[8D]

Vi har en volvo v40. Trangt allerede med 2 hunder og ett barn.
Så blir en kassebil 5 seter på oss snart[:)]

har en audi a4 stasjonsvogn.
tror nok vi holder oss til den ei stund til, er fornøyd med den.

ford scorpio her. plass til endel utenom når vi har med vogn ja, men ikke mye. vi har simo kombi vogn.

skoda octavia 2008 modell:) aldri vært så fornøyd!!!!!

volvo s80 som er "familie bilen"
sambo har peogote partner som arbeids bil

Jeg har ikke lappen buuurde begynne når jeg nå får 3 unger [:D]Mannen min digger landrovere så de har vi ett par av [8|]

Jeg: 2002 mod. VW Passat 1,9 TDI (131HK) stv.

Sambo: 1999 mod. VW Golf IV 1,9TDI (110HK)

Vi har en Audi a4 Avant S-line 09 mod [:)]
Men blir vel til at vi kjøper en annen bil når babyen i magen nærmer seg 1 år eller noe (pga plass til bilstolene osv.) Om alt går bra med graviditeten og sånn da, man kan jo aldri vite [&:]

Har en Mitsubishi også som min kjære bruker om vinteren når han ikke kjører m.sykkel [:)]

Toyota Avensis og Toyota Landcruiser. God plass i begge[:D]

passat stasjonsvogn

Skoda octavia 2000 modell, og en Hundai varebil 2007 modell..

Volvo V70 Crosscountry, får plass til barnevogn og hund i bagasjerommet og bagasjen bak setene, men spørs om vi får plass til alt når vi får nr to, søskenvogn og hund i bagasjerommet...hmm...[8D]

Back
Topp