Hvordan beveger babyen din seg?

timeflower94

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Stjerneskuddene 2024
Min baby er ganske rolig, men romsterer der inne, snur, vender og vrir seg. Prøver å få bedre plass liksom. Hadde noen uker med mer tydelige spark, men nå har sparkene blitt til dytt! Noen flere som har det sånn? Hvordan beveger din baby seg?

Her har det skifta til stort sett langsomme bevegelser og romstering som du sier:) av og til fpr jeg et kraftig spark oppover mot venstre, og kjenner ho gjør ett eller annet med hendene langt nede ved symfysen. Kan liksom plutselig skvette til av en brå og kraftig bevegelse og spør henne høyt "hva ER det du driver med der inne??":hilarious:

Min romsterer noe voldsomt og bevegelsene har gått fra type karatespark til mer romstering her også. Hele magen beveger seg, akkurat som han bytter på å ligge på min venstre og høyre side :rolleyes: Mens noen ganger kommer det en fot ut helt på siden av magen og det kiler skikkelig :hilarious:

Samme her! Har gått fra harde spark til at det er mer langsomme dult og romstering. Har også merket en mye tydeligere døgnrytme. Selvfølgelig omvendt av min egen :hilarious:

Det er en masse aktivitet inni der! Men jeg vet ikke om jeg egentlig synes det er noe særlig forskjell i type bevegelser - jeg synes babyen egentlig alltid har romstert veldig mye, akkurat som om den vrir og vrenger på seg, synes ikke egentlig at det har vært en haug med «sparking», kanskje bare ett nå og da jeg vil si faller i den kategorien. Det som derimot har forandret seg er hvor jeg kjenner bevegelsene - tidligere var de stort sett på høyre eller venstre side, mens nå er det mye mer press oppover, og i blant et slag mot blæren:hilarious:
Og så kan magen gå i en bølge fra den ene siden til den andre - utrolig fascinerende å sitte å se på!

Synes fortsatt hun turner masse rundt og rundt og flytter mye på seg.
Hun ligger ofte med hodet ned, og noen ganger også på tvers og strekker seg godt ut fra side til side.
Jeg kjenner både små bevegelser, større glidende bevegelser og plutselige sterke spark.
Noe ganger får jeg følelsen av at hun prøver å stikke en fot ut gjennom navelen min..

Her har det skifta til stort sett langsomme bevegelser og romstering som du sier:) av og til fpr jeg et kraftig spark oppover mot venstre, og kjenner ho gjør ett eller annet med hendene langt nede ved symfysen. Kan liksom plutselig skvette til av en brå og kraftig bevegelse og spør henne høyt "hva ER det du driver med der inne??":hilarious:
Åh herregud den «krafsingen» helt der nede er litt ekkel :joyful:

Back
Topp