Hvordan bevare gløden??

nitalita

Gift med forumet
Er det noen som kan svare meg på det??

Alt fra blikk, kommentarer.....ja egentlig ALT!![8|]
Føler meg som en 20 åring i en 40-år gammel kropp her jeg sitter..[:(]

Hjeeeeeeeeeelp noen der..

er det du mener med å bevare gløden da??
mange måter å tolke det på[;)]

ORIGINAL: mimime

er det du mener med å bevare gløden da??
mange måter å tolke det på[;)]

ja gløden i forholdet altså.......få tilbake litt den nyforelska følelesen

Jeg tror det er veldig viktig å sette av tid til hverandre.. minst 30 min om dagen hvor dere uten tv eller noe annet , bare sitter å snakker og er 100 % oppmerksomme på hverandre.
Og kansje sette av en dag i uken hvor dere går på date sammen, lager middag sammen, går ut sammen,går tur sammen, o.l
Det er også viktig å vise kjærlighet hver dag, f.eks passe på å kysse hverandre hver dag, klemme hverandre, skrive en liten kjærlighetslapp, en massasje..osv

Og når dere gjør disse tingene er det viktig å huske:
IKKE SNAKKE OM PROBLEMER I DET HELE TATT!!!!

Håper du fikk noe hjelp..

Klem

ORIGINAL: Anede

Jeg tror det er veldig viktig å sette av tid til hverandre.. minst 30 min om dagen hvor dere uten tv eller noe annet , bare sitter å snakker og er 100 % oppmerksomme på hverandre.
Og kansje sette av en dag i uken hvor dere går på date sammen, lager middag sammen, går ut sammen,går tur sammen, o.l
Det er også viktig å vise kjærlighet hver dag, f.eks passe på å kysse hverandre hver dag, klemme hverandre, skrive en liten kjærlighetslapp, en massasje..osv

Og når dere gjør disse tingene er det viktig å huske:
IKKE SNAKKE OM PROBLEMER I DET HELE TATT!!!!

Håper du fikk noe hjelp..

Klem

Takk for det...er ikke bare bare å finne tilbake til ting sånn det var før man fikk barn gitt.[:(][:)]

Nei kan tenke meg det.. Er ikke kommet så langt enda.. er bare 5 uker på vei selv.
Men jeg husker så godt det presten sa til oss når vi skulle gifte oss: at uansett hva som skjedde i livet, om det var barn som kom eller jobb, vi måtte alltid sette forholdet først!!! For uten lykkelige foreldre, vil ikke barna ha det like bra, og uten et lykkelig forhold, vil det prege hverdagen generelt.

Forholdet mellom mann og kone er det grunnleggende.

Jeg er ganske bevisst på dette selv, men det kan være vanskelig å få det til åpraksis i en hektisk hverdag. Tror bare en må tvinge det gjennom,alltid sette av voksentid, uansett hva som skjer.
klem

Ja mye klokt i det der ja!! Skal gå å legge meg nå..så kanskje ting føles litt bedre imorra og uansett så går ting seg til etterhvert håper jeg[:)]

Lykke til meg sv.skapet....vi snakkes sikkert igjen inne her[:D]

vi er veldig klare på det området der, og ikke glemme hverandre selv om man får et barn sammen... noe min samboer er veldig enig i[8|] ha litt alene tid,tror jeg er viktig!!
vi har vært sammen i 2 år,og nusser hverandre fortsatt som gale..
bruk tiden dere har alene til å være sammen,om ikke annet enn å sitte i armkroken,det varmer veldig[:)]

Her er gløden nesten like stor som i begynnelsen når vi ble sammen for snart 2 år siden[;)]
vi susser,klemmer og nusser nesten hele tiden,og har god tid til hverandre(siden jeg er hjemmeværende).
Tror det er viktig å ha sånne dager hvor man kan snakke om ting som har med hverandre å gjøre,å lage en romantisk middag sammen i ny og ned[;)]

Back
Topp