Hvordan bestemmer dere...

x1xKordame

Betatt av forumet
at det enda er en stund til det er morran?Her vil hun at vi skal ta henne opp kl.05-06.Det å stå opp kl.05 synes jeg er 1 time fortidelig...Er det noen av dere som har noen lure knep?Eller er det sånn at disse små bestemmer når det er morran og vi foreldre når det er natta om kvelden?[8|]

Nei, det har jeg ikke...hun er jo egentlig veldig trøtt så det kan jo være at hvis hun hadde fått en flaske med melk i senga så hadde hun sovnet igjen...men er ikke det litt dumt å gi de flaske i senga da?Vil det ikke ødelegge rutinene om at senga er kun til å sove i? [8|]

Ja...tror kanskje jeg skal ta sjansen på å gi henne i senga og se om det går bra først..hun blir nemlig så fryktelig fortvilet og frustrert hvis vi tar henne opp og legger henne ned igjen stakkar[&o]...

adrian  sover også veldig lett på det tidspungtet.-.han ligger og snakker litt og så sovner han igjen..stort sett, hvis han ikke gjør det ,så gir jeg han en flaske,tar han opp av senga,har en sofa inne på rommet hans som vi sitter i..gir han di siste 10/20ML i sengen..så sovner han stort sett igjen..

eg har terpa på det sia ho va 3 mnd. . . så vi har vært i senga tell 8-9 UANNSETT....om hun er våken eller om å søv. så no søv vi tell 8, å ligg å kos oss tell i 9 tia..

Ja,hun er helt våken før vi tar henne opp av sengen mellom kl.05-06 en gang.Hun står i senga og roper på ma-ma-ma-ma[:D]Men hun gnir seg ganske mye på nesa og i øynene så hun er helt klart fortsatt trett og hun vil som regel sove igjen bare etter 1-1,5time...

ORIGINAL: Mariamor85

eg har terpa på det sia ho va 3 mnd. . . så vi har vært i senga tell 8-9 UANNSETT....om hun er våken eller om å søv. så no søv vi tell 8, å ligg å kos oss tell i 9 tia..

Sover hun i samme seng som deg?Eller tar du hun opp i senga ca.kl.08?Her nytter det ikke å ligge og kose om morran eller uansett tid på døynet!!! Det er LENGE siden hun var rolig nok til det..nå er det bare full fart hele tiden...hun er altfor opptatt med å utforske verden til og kose med mammaen sin[&o]

vess sondre våkn i den tia gjer eg han flaska i si sæng også søvn han igjen.. det funger kjæmpe fint hær[:)]

ORIGINAL: Badebaby

ORIGINAL: Mariamor85

Sover hun i samme seng som deg?Eller tar du hun opp i senga ca.kl.08?Her nytter det ikke å ligge og kose om morran eller uansett tid på døynet!!! Det er LENGE siden hun var rolig nok til det..nå er det bare full fart hele tiden...hun er altfor opptatt med å utforske verden til og kose med mammaen sin[&o]

Ho ligg på egent rom fra tell 6, da får ho en pupp å sov videre tel 8. ho e vant med å va i senga tell i 9 tia, så vi ser litt tv å har nån leka klar som ho kan lek med...så det går helt fint...eg starta jo som sakt når ho va 3 mnd, da kom ho seg jo kje så langt...så da vart ho vant med at her va det kje mårra før tidligst 8....

Nå sover gjerne jesper litt lenge om morgen da, men når han våkner tidlig får han først smokken (i sin egen seng) og hvis han ikke sovner av det, tar jeg og gir han flaske, men tar han IKKE opp i min seng, for da er det gjort!
Da er det "TITT-TITT VÅKEN!"

Har også dette problemet..Her våkner hun som regel alltid i helv 5-5 tiden, og da har hun liksom vært så våken, og når vi just hadde begynt med natt avvenning av pupp da kunne jeg liksom ikke gi da tenkte jeg..så dermed måtte vi opp. Men nå har jeg begynt å gi henne pupp når hun våkner i den tiden, så da sovner hun igjen til iallefall i 6 tiden...Så er det morgen! men hun er jo ikke utvilt,for hun sover igjen etter 1-2 timer..

Back
Topp