Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ved innsett så er jo egget befrukta, alt fra 2-5 dager gammelt. Så da blir jo terminen feil ?Mye forskjellig praksis der. St.Olavs regner fra innsett. Fikk min beregna utifra den..
Man sku tru at legan på st.Olavs kan jobben sin.. Men d har nu stemt på målingan i ul..Men ved innsett så er jo egget befrukta, alt fra 2-5 dager gammelt. Så da blir jo terminen feil ?
Det samme tenkte jeg så ble veldig usikkerMen ved innsett så er jo egget befrukta, alt fra 2-5 dager gammelt. Så da blir jo terminen feil ?
Derfor lot æ legan beregne d. Man får papirer fra sykehuset kor alt info e som dem trenger til beregning. Mensdatoen stemte ikke på de papirene engang for uttak var 3 uker etter mens.. Fastlegen beregna termindato. Til nu e d ingen som har endra d, ikke engang etter oul. Til syvende og sist har ikke par daga noe å si.. Ikke mange som klarer å føde på termindato. D e uansett fra 2 uker før til 2 uker etter d mest sannsynlige e..Det samme tenkte jeg så ble veldig usikker
Uttak varierer vell, jeg hadde uttak på dag 13 etter første mens! Og innsett 16 dager etter første mens! Men er jo forskjell fra person til person og klinikk til klinikk ! Jeg fikk værtfall vite første forsøk at termin ble beregnet fra uttaksdato når eggene blir befruktet!Derfor lot æ legan beregne d. Man får papirer fra sykehuset kor alt info e som dem trenger til beregning. Mensdatoen stemte ikke på de papirene engang for uttak var 3 uker etter mens.. Fastlegen beregna termindato. Til nu e d ingen som har endra d, ikke engang etter oul. Til syvende og sist har ikke par daga noe å si.. Ikke mange som klarer å føde på termindato. D e uansett fra 2 uker før til 2 uker etter d mest sannsynlige e..
Er sånn jeg regner det og ikke ved siste mens siden det er så forskjellig fra hvor lenge etter siste mens uttaket er. så idag er jeg da 3+4 om eggene har festet segSkulle jeg bli gravid av uttaket nå på mandag, vil det være helt ulogisk å regne fra mens siden det er fire uker siden jeg fikk mensen. Jeg tenker at de regner med at man er på 2+0 ved uttak?