HVORDAN BARNEVOGN VILL DERE HA JENTER

ORIGINAL: turteldue

jeg synes faktisk at montain buggy sin vogn er ennå lettere enn teutonia sin...
er også blitt frarådet å kjøpe teutonia sin vogn...

Vi får kanskje revurdere da[;)]

Men hvorfor er du blitt frarådet å kjøpe Teutonia?

Syns denne er fin! Passer både til jente og gutt :)

Hvis det blir jente,så må jeg bare ha denne her som sommertralle!;D sååå søt, hehe

Har OTH  montain buggy
elsker den!
Kjempe lett vogn, lett og slå sammen, veldig lett å kjøre, stabil, og veldig fin å se på (syns jeg da)[:)]
Kan virkelig ambefale den[:D]

Simo Duo regner jeg med...

Evt. Teutonia Spirit

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Tror vi skal ha en Teutoniavogn, for de er ikke så tunge[:)]

Også er jeg ganske lita[;)] Kjekt å klare å se over vogna når jeg går tur[8D]

MEN det var Teutonia vi så på i 2007, så er ikke sikkert det er det vi vil ha denne gangen.. får se når vi har vært på ordinær UL[:)]

Jeg skal definitivt ha det!!

Teutonia Mistral.... helst den lilla med lufthjul (viss jente da)

Jobber i barnehage og har vært borti mange vogner... Liker best denne... skulle helst hatt en av de gamle modellene for de er best men ikke så fine....

Vet at mange sverger til Simo... men der føler jeg at ungen ligger med hode i nedoverbakke i sportsdelen.... ser ikke noe behagelig ut...
Brio vognene har tåpelig måte å regulere høyden på håndtaket (siden vi er veldig forskjellige i høyden)
Vil ikke ha 3 hjult fra begyndelsen siden de vipper fort... har vippa fler jeg (har dessuten 3hjult fra før men brukte den ikke før han var 2år (da jeg kjøpte den)

Heldigvis er det mange forskjellige vogner på markede... sånn at vi alle kan velge den vi liker best!!!
Valgte ei god vogn sist... men den ble ødelagt... fabrikk feil... men fantastisk vogn til den ble skjev....

hadde simovogn sist, og det blir ny simovogn nå.[:D]

Har Simo kombi som min lille gutt bruker enda.

Så har vi kjøpt en søskenvogn, Montain buggy[:D] Med en bag til den lille[:)]

Har også en Akta Graco trille som man kan sette bilstolen på[;)]

Back
Topp