HVORDAN BARNEVOGN VILL DERE HA JENTER

Anette 31

Betatt av forumet
en slik vill jeg ha  http://www.reflex.no/Utstyr/Katalog/tabid/76/ProdID/5184/RtnTab/76/PageIndex/1/CatID/1623/language/en-US/Default.aspx , sikkert sprøtt av meg å tenke på det nå men 

Denne vil jeg ha!! [:)]

Da vil vi ha lik Tone :)

Jeg hadde brio duo vogn til min første, men den var bitteliten, og hun vokste fort ut av den. Nå har hun en simo kombi vogn som vi kjøpte brukt. Så denne gangen blir det stooor vogn. Emmaljunga eller Simo. :)

ORIGINAL: Veronica_82

Den er jo sååå fin!!!

Og jeg må ha noe som er godt å kjøre, for bor skikkelig på bygda med hullete grusveier![:D]

ORIGINAL: turteldue

er det ikke en sånt innlegg ute allerede?

har svart på opptil flere slike jeg, men syns det er så spennende med barnevogner at svarer gjerne 1000 ganger til!! tihi.. [;)]

En pramy luxe fra Abcdesign :) bilde i den andre barnevogntråden :)

ORIGINAL: tone86

Den er jo sååå fin!!!

Og jeg må ha noe som er godt å kjøre, for bor skikkelig på bygda med hullete grusveier![:D]

Vil ha den samme! Og så må den være god å kjøre, noe jeg vet den er, for jeg skal gå MASSE tur [:D]

ORIGINAL: stjernebarnet

Den er jo sååå fin!!!

Vil ha den samme! Og så må den være god å kjøre, noe jeg vet den er, for jeg skal gå MASSE tur [:D]

Hvilken vogn er det snakk om? Jeg har aldri greid å sett en vogn og med en gang skjønne hvilken modell det er[8D]
Samme med biler!

ORIGINAL: Frøken S

Den er jo sååå fin!!!

Hvilken vogn er det snakk om? Jeg har aldri greid å sett en vogn og med en gang skjønne hvilken modell det er[8D]
Samme med biler!

Det er en emmaljunga edge duo combi! [:D]

ORIGINAL: Frøken S

Den er jo sååå fin!!!

Samme med biler!

Det er en emmaljunga edge duo combi! [:D]

Ååja[:D] en er veldig fin! Men den blir for tung for oss, siden vi bor i andre etasje uten heis[&o] så vi skal ha City Cross[:)][:)]

Tror vi skal ha en Teutoniavogn, for de er ikke så tunge[:)]

Også er jeg ganske lita[;)] Kjekt å klare å se over vogna når jeg går tur[8D]

MEN det var Teutonia vi så på i 2007, så er ikke sikkert det er det vi vil ha denne gangen.. får se når vi har vært på ordinær UL[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Tror vi skal ha en Teutoniavogn, for de er ikke så tunge[:)]

Også er jeg ganske lita[;)] Kjekt å klare å se over vogna når jeg går tur[8D]

MEN det var Teutonia vi så på i 2007, så er ikke sikkert det er det vi vil ha denne gangen.. får se når vi har vært på ordinær UL[:)]

jeg synes faktisk at montain buggy sin vogn er ennå lettere enn teutonia sin...
er også blitt frarådet å kjøpe teutonia sin vogn...

Back
Topp