Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Veronica_82
Da vil vi ha lik Tone :)
ORIGINAL: turteldue
er det ikke en sånt innlegg ute allerede?
ORIGINAL: tone86
Denne vil jeg ha!! [:)]
ORIGINAL: turteldue
hehehhehe;D
Den er jo sååå fin!!!
Og jeg må ha noe som er godt å kjøre, for bor skikkelig på bygda med hullete grusveier![:D]
ORIGINAL: stjernebarnet
Den er jo sååå fin!!!
Og jeg må ha noe som er godt å kjøre, for bor skikkelig på bygda med hullete grusveier![:D]
Vil ha den samme! Og så må den være god å kjøre, noe jeg vet den er, for jeg skal gå MASSE tur [:D]
ORIGINAL: Frøken S
Den er jo sååå fin!!!
Vil ha den samme! Og så må den være god å kjøre, noe jeg vet den er, for jeg skal gå MASSE tur [:D]
Hvilken vogn er det snakk om? Jeg har aldri greid å sett en vogn og med en gang skjønne hvilken modell det er[8D]
Samme med biler!
ORIGINAL: Frøken S
Den er jo sååå fin!!!
Hvilken vogn er det snakk om? Jeg har aldri greid å sett en vogn og med en gang skjønne hvilken modell det er[8D]
Samme med biler!
Det er en emmaljunga edge duo combi! [:D]
ORIGINAL: SkattIMagenSnart
Tror vi skal ha en Teutoniavogn, for de er ikke så tunge[:)]
Også er jeg ganske lita[;)] Kjekt å klare å se over vogna når jeg går tur[8D]
MEN det var Teutonia vi så på i 2007, så er ikke sikkert det er det vi vil ha denne gangen.. får se når vi har vært på ordinær UL[:)]