Hvordan babycall skal dere ha/har dere? Og hvorfor akkurat den?

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er fortsatt usikker på hvordan babycall jeg vil ha, og samboeren er som gutter flest... "-bare vel en du".
Først tenkte jeg på den avent med stjernehimmel, så tenkte jeg på en med video, og nå er jeg usikker på om jeg vil ha video eller ikke. Leste et sted der folk skrev at de gikk unødvendig inn til ungen pga at de så den var våken, og at de da ikke skulle ha med video på neste. Mens andre skrev at de skal ha med video....

Jeg har avent med stjernehimmel, synes den er helt grei. Bruker faktisk ikke stjernehimmel og sjelden musikk da jenta vår stortsett ligger på fanget til hun sovner. Men lurt for de som har barn som kan ligge i sengen å kjike opp i taket på stjernehimmelen for og så sovne av seg selv:)

Vi hadde en vanlig avent sist og vurderer video denne gangen. Lillemann var en koseklut gutt og måtte ha kluten inntil det ene kinnet, det kunne hende at han fikk den over ansiktet. Derfor ble det mye inn og ut og uro når han skulle sove pga knirkegulv, en videobabycall ville jo ha hjulpet... Men har ikke landet på noe. Kan jo hende at denne babyen ikke har samme sovevaner :)

Vi har Nova babycall(Supernova) fra forrige, veldig bra rekkevidde og batterilevetid. Også har den kav stråling.

Sniker fra okt:-) vi har akkuratt kjøpt best i test avent sin,uten kamera,40% avslag på jollyroom:-) vi har prøvd den nå på snuppa,klar å fin lyd å itte for mye duppeditter enn at den er enkel å skjønne!!

Back
Topp