Hvordan avsløre nyheten?

Ja, klarte ikke vente Skulle det gå galt hadde jeg fortalt det uansett, så måtte bare si det!

Mannen har gitt meg forbud mot å si noe før 12 uker har passert, og jeg synes det er såå vanskelig å ikke si noe til mamma og pappa :p

Jeg har bestilt en genser til sønnen vår på 1,5 år hvor det står "Jeg har en hemmelighet" på fremsiden og "Jeg skal bli STOREBROR!" på baksiden. Så får vi se hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig for nærmeste familie ;-)

Mannen har gitt meg forbud mot å si noe før 12 uker har passert, og jeg synes det er såå vanskelig å ikke si noe til mamma og pappa :p

Åh, det skjønner jeg godt!! Hadde aldri klart å vente, tror de gleder seg like mye som oss:-) Men forstår de som vil vente også.. 12 uker kan ikke gå fort nok!! Vi er 6 uker i morgen:-)

Jeg var veldig tidlig ute med nyheten ved begge de forrige graviditetene, denne gang vil jeg prøve å holde det hemmelig lengst mulig, siden dette blir sistemann :P hadde vært gøy å kunne meddele hvilket kjønn vi får samtidig som vi forteller det kommer en til :D men tviiiiler jeg klarer å holde meg såpass lenge :P :P

Jeg tenker å kjøpe kopper som det står verdens beste bestemor, oldemor, tante osv og pakke inn til dem. :p Blir morro og se reaksjoner. ;)

Back
Topp