Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lagde en quiz på Kahoot.it som foreldrene mine måtte gjennomføre ;-) gangen før lagde jeg en "ordrebekreftelse" som jeg la i posten deres
Jeg DIGGET den "ordrebekreftelsen" !! Har du "oppskriften" på den enda?
Så sinnsykt kult asså!!
Ivvi det ene barnet så kjent utVis vedlegget 154000
Tenker å sende dette bildet til venner og familie snart
Det blir moro å se hvem som skjønner det og ikke
Kjent, hvordan da? Begge er mine, altså.. hvor er du fra? Vi bor i Kragerø, men har familie spredd rundt overalt, så kanskje - verden er jo ikke så stor. Hvor er du ifra?Ivvi det ene barnet så kjent ut
Ligner nok bare på ett barn i barnehagen til vesla jeg er fra gjøvikKjent, hvordan da? Begge er mine, altså.. hvor er du fra? Vi bor i Kragerø, men har familie spredd rundt overalt, så kanskje - verden er jo ikke så stor. Hvor er du ifra?
Åja, sånn ja Vi har ikke noen tilknytning til Gjøvik, men moro å høre at det kanskje er dobbeltgjengere ut og gårLigner nok bare på ett barn i barnehagen til vesla jeg er fra gjøvik
Kjøpte strikkebok til "bestemor", og en lapp hvor det sto: Kjære bestemor, jeg ønsker meg noen hjemmestrikka klær! Men du har god tid, for jeg kommer ikke før i september! Herlig å se hun lese lappen da hun blir bestemor for første gang!
Åh, så koselig!Kjøpte strikkebok til "bestemor", og en lapp hvor det sto: Kjære bestemor, jeg ønsker meg noen hjemmestrikka klær! Men du har god tid, for jeg kommer ikke før i september! Herlig å se hun lese lappen da hun blir bestemor for første gang!