Hvordan avsløre nyheten?

Jeg lagde en quiz på Kahoot.it som foreldrene mine måtte gjennomføre ;-) gangen før lagde jeg en "ordrebekreftelse" som jeg la i posten deres :-P

Jeg lagde en quiz på Kahoot.it som foreldrene mine måtte gjennomføre ;-) gangen før lagde jeg en "ordrebekreftelse" som jeg la i posten deres :p

Jeg DIGGET den "ordrebekreftelsen" !! Har du "oppskriften" på den enda? :D

Jeg DIGGET den "ordrebekreftelsen" !! Har du "oppskriften" på den enda? :D
66eea788960fa23c84af32d7f35b3f61

Vi var tenkt å holde nyheten for oss selv lengst mulig. Men jeg har holdt meg mye hjemme i julen og humøret har svinget mye. Begynte å spotte og da det hadde pågått noen dager fortalte jeg om det til moren min. Ettersom at jeg ikke orket noen spørsmål om humør/ alkohol osv når vi skulle feire sammen på nyttårsaften.
Planen var egentlig å kjøpe et strikkehefte eller en strikkebok til min mor og skrive en ønskeliste fra barnebarn X.
Også tenkte jeg å kjøpe Baby Drøm blad der søstera mi står i kassen ;-)
Hadde ikke tenkt så nøye på hvordan dele det med svigerfamilien, brodern osv.
Mine to nærmeste venninner vet også om det nå.

Med første ga jeg mamma en boks med smokk, babysokker og et dikt om mormor, til svigers dekket vi på til frokost med bestemor- og bestefarkopp :) Denne gangen vet jeg ikke om vi gjør så mye ut av det :)

Tipper vi lar storebror fortelle det etterhvert..

Vi skal til USA når jeg er i uke 11-12, så vi har tenkt å ta en tur til familie etter vi kommer hjem og si at vi har kjøpt reisegaver til de. Egentlig er det en body til hver der det står noe om hver av dem, f.eks. "Jeg <3 mormor", eller "Jeg digger onkel". Så skal de gi den samme gaven videre til barnet når det kommer! ;)

Gøy for familien, pluss at vi har sikra oss noen bodyer framover :P

Med forrige barn laget vi en boks hvor det lå et bilde oppi! Der var det et ekte bilde av mine foreldre og min datter og hvor vi fotoshopet inn en baby som satt på fanget til min far! Håper dere skjønte hva jeg mente gjorde seff det samme til mine svigerforeldre men da et bilde av de med min datter( pluss en liten baby)

Så er veldig usikker hva vi skal gjøre denne gangen

Kjent, hvordan da? Begge er mine, altså.. ;) hvor er du fra? Vi bor i Kragerø, men har familie spredd rundt overalt, så kanskje - verden er jo ikke så stor. Hvor er du ifra?
Ligner nok bare på ett barn i barnehagen til vesla :) jeg er fra gjøvik :)

Kjøpte strikkebok til "bestemor", og en lapp hvor det sto: Kjære bestemor, jeg ønsker meg noen hjemmestrikka klær! Men du har god tid, for jeg kommer ikke før i september! Herlig å se hun lese lappen da hun blir bestemor for første gang!

Kjøpte strikkebok til "bestemor", og en lapp hvor det sto: Kjære bestemor, jeg ønsker meg noen hjemmestrikka klær! Men du har god tid, for jeg kommer ikke før i september! Herlig å se hun lese lappen da hun blir bestemor for første gang!

Så du har allerede fortalt nyheten til den kommende bestemor? :)

Åh, så koselig!

Hopper inn fra august, jeg kjøpte en body og skrev 2016 på den. Pakket inn og ga den til besteforeldre og tante❤

Siden jeg har to gutter, på fire og seks år, så tenkte jeg å inkludere dem.. De må jo få vite det rett før vi forteller det, så de "slipper" å holde det hemmelig, så lurte på om de skulle få kjøpe en babyting og pakke den inn til foreldrene mine.. Jeg vet ikke.. Nå syns jeg den ordrebekreftelsen var dritkul..hihihi

Back
Topp