Hvordan annonsere graviditeten på en gøy måte?

På etsy.com er det mange gøyale for å annonsere graviditet! :) Jeg har bestilt en liten body hvor det står "hei bestemor og bestefar, vi ses i september" :love7
 
Vi skal kjøpe en body der det står “jeg skal bli storebror” på å ta den på i et familie selskap, vi skal ikke si noe, vi skal bare se hvor lang tid det tar før noen legger merke til det. Gleder meg sånn til den dagen:hilarious:
 
Storesøster skal få en t-skjorte hvor det står jeg skal bli storesøster ❤️ gleder meg til å reaksjon hennes når hun leser hva som står på.
 
Vi skal kjøpe en body der det står “jeg skal bli storebror” på å ta den på i et familie selskap, vi skal ikke si noe, vi skal bare se hvor lang tid det tar før noen legger merke til det. Gleder meg sånn til den dagen:hilarious:

Hahaha den likte jeg!!
 
En venninne tokbilde av en bolle i ovnen og lastet så bildet opp og skrev "Vi har bolle i ovnen" :)
 
Har også kjøpt T-skjorte til guttungen hvor det står jeg skal bli storerbror. Tenkt han skulle få pakke den opp, så ha de på seg bort til svigermor og se hvor langt til det tar før hun ser det.
 
Er ikke så veldig kreativ av meg, men tenker å vente til helgen etter TUL og forhåpentligvis kunne vise foreldre og svigerforeldre bilder av en voksende spire. :)
 
Vi bestilte en batmantshorte på ebay der det står «i have a big secret» på ryggen, og «im going to be a big brother» på magen. Gleder meg til å få brukt den :angelic:
 
Vi skal kjøpe en body der det står “jeg skal bli storebror” på å ta den på i et familie selskap, vi skal ikke si noe, vi skal bare se hvor lang tid det tar før noen legger merke til det. Gleder meg sånn til den dagen:hilarious:

Akkurat dette gjorde jeg for nøyaktig 2 år siden på 2-årsdagen til sønnen vår. Var en kjempeartig måte å fortelle det synes vi ☺️
 
1 gang: Ventet til tidlig UL var gjennomført i uke 10, så gav jeg foreldrene mine en konvolutt med bildene uten et ord☺️
2 gang: Annonserte det 6 uker på vei i 2 årsdagen til sønnen vår, ved at vi skrev `jeg skal bli storebror' på bodyen hans☺️
3 gang (nå 7 uker på vei) : Kommer til å ikke si noe, og bare vokse utover og se når i svangerskapet de oppdager det☺️
 
1 gang: Ventet til tidlig UL var gjennomført i uke 10, så gav jeg foreldrene mine en konvolutt med bildene uten et ord☺️
2 gang: Annonserte det 6 uker på vei i 2 årsdagen til sønnen vår, ved at vi skrev `jeg skal bli storebror' på bodyen hans☺️
3 gang (nå 7 uker på vei) : Kommer til å ikke si noe, og bare vokse utover og se når i svangerskapet de oppdager det☺️
Haha spørs om de tørr å kommentere noe da:laughing002
 
Sist gang kjøpte jeg "jeg skal bli storebror/-søster" til kattene og tok et humoristisk bilde som ble lagt ut :laughing002 Det hadde vært moro og gjort en lignende greie igjen, men nå med kommende menneske-storebror også :p "Skal vi ha en til?! :arghh:" eller noe :knegg:
 
Her skal svigermor få strikkehefte med babyklær ❤️
Mine foreldre å resten vet jeg ikke enda :happy:❤️ Men har kjøpt doppler, så kanskje de får høre på hjertet ❤️
 
En av mine beste venninner skal gifte seg i juli, og jeg skal være forlover. Når jeg skal fortelle henne om graviditeten så tenkte jeg å finne noen gravidkjoler og spørre om hun syns "en kjole ala dette passer i bryllupet?" :)

Til foreldrene våre vet vi ikke enda, vurderer å gå for "standarden". Pakke inn ultralydbilde med en liten body eller noe og gi i en gave. De vet at vi har mistet før så blir neppe superoverrasket over en ny graviditet, men forhåpentligvis veldig glade :)
 
Back
Topp