Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sa det gråtende til foreldrene mine da vi sa farvel til familiehunden vår i går kveld [emoji22][emoji24] ikke akkurat planlagt, men var så livredd for at dette skulle påvirke svangerskapet, så ville bare få det ut...
Tenker vi gjør det på samme måteDenne gangen blir det nok å fortelle foreldre, søsken og nærmeste venner på telefon (muligens mms med ul-bilde) og så la jungeltelegrafen gjøre jobben sin.
Tenker vi gjør det på samme måte
Jeg har også vært redd for at det skal påvirke babyen når jeg er lei meg, stresset osv., men jeg har lest flere steder at babyen som regel har det veldig fint uansett.. Kroppen passer på at babyen har det trygt og godt inni der, for den er veldig interessert i at det skal gå bra. Å formere oss er jo det viktigste vi gjør, sånn biologisk sett.
Har også tenkt på dette noen ganger når toåringen min har sett meg gråte eller bli sint. Jeg tenker at et spekter av følelser er en del av det å være menneske og at de små heller ikke tar skade av å oppleve det, så lenge det ikke er overdrevent mye eller en trend.
Å det med hjerte til storesøster var lurt! Det var en koslig ting å gjøre. Har og ei jente på 11år som har sitt høyeste ønske å bli storesøster ❤Frøkna mi på 11 skal få ett hjertesmykke med storesøster inngravert
Til besteforeldrene tenker jeg å bestille bestemor og bestefar smokker og pakke de inn med ett kort, hvor det står no sånn som - hei bestemor og bestefar. Kan dere passe på disse for meg, det kan godt hende jeg trenger de når jeg kommer i januar