Noen som har noen artige måter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har noen artige måter?
ÅÅåååhh så trist å miste hunden! Har erfart det noen ganger i livet, og det er grusomt trist! Skjønner godt at du følte for å dele nyheten med dem i den settingen!Jeg sa det gråtende til foreldrene mine da vi sa farvel til familiehunden vår i går kveld [emoji22][emoji24] ikke akkurat planlagt, men var så livredd for at dette skulle påvirke svangerskapet, så ville bare få det ut...
ÅÅåååhh så trist å miste hunden! Har erfart det noen ganger i livet, og det er grusomt trist! Skjønner godt at du følte for å dele nyheten med dem i den settingen!
Er endel som allerede vet det, men har planer om å kjøpe en smikke der det står: «jeg skal bli storebror» og feste den på hunden min, dermed skal jeg sende hunden inn til foreldrene mine når vi besøker dem [emoji2]
Håpte jeg kunne fortelle dem det etter TUL, hvis alt går bra [emoji177]
Er fortsatt veldig usikker på hvordan vi skal dele nyheten med foreldrene og søskene våre. Men til besteforeldrene tenker vi å gi garn og strikkeoppskrift på babysokker/tøfler og spørre "kan du lage disse til oldebarnet ditt som kommer januar 2019"? På den måten får vi også en haug med hjemmestrikket til nurket! Gleder meg