Hvor?

Jeg var 14 år da jeg var alene hjemme en helg første gang.

ORIGINAL: White Zinfandel

Da jeg var 14 år var jeg alene hjemme en uke mens mamma og pappa var i Syden.. Var her sammen med søsters da, hun var 16.. 

oiii---Heldige deg...[:D]

Det hadde jeg nok ikke gjort når det gjelder min sønn...Men det for at da hadde han nok sultet ihjel..[8D]

Jeg og sambo har nett gått oss en liten tur med noen bryllupsinvitasjoner, og da var eldstemann på 7 år alene. gikk fint det. Han kan nr til mobilen min om det er noe, og han satt bare å så på TV, og han pleier ikke finne på noe tull heller.

skal begynne å gå meg en liten tur når det er barneTV, og da kommer begge til å være hjemme (minste er 5 år), og det er jeg sikker på at går fint. Vi bor på landet på ett lite sted, men hadde nok gjort det om vi hadde bodd mer sentralt.

Det er ikke alderen på barnet det kommer ann på, men barnet. Noen finner på både det ene og det andre, mens noen er veldig til å stole på.

Venninna mi har en sønn på 5, og pleier å la han være alene mens hun er i butikken. Jeg syns hun er gææærn, hadde aldri aldri gjort det!!
Han er ikke veldig moden for alderen og finner på mye rart.
Ennå det bare er en halvtime sikkert og butikken er 5 min unna.. Neinei!

En 14-åring kan jo være alene i noen timer, hvis man ser an typen.. (Ikke sånn som jeg var da jeg var 14 men...) Syns det er bedre å vente litt ekstra lenge jeg da.. tenk om noe skulle skje, man vet aldri..

Syns du skal la han prøve seg, han kan ringe om han vil noe[:D] Kos deg du snuppa.....!

Og det med alder er litt vanskelig, noen er moden før andre, jeg aner ikke når mine kommer til og prøve seg[8|][:)]

Synes du skal kose deg jeg snuppa....
Noahsen sover søtt å snorker som et helikopter her og Robin han er stor gutt... å det veit dere begge to at er det noe kan han enten låse å komme løpende hit eller jeg kommer til han null stress...
han er flink og ordentlig gutt så det klarer han fint...
også er det jo godt å være kvitt muttern litt sånn på kveldinga veit du...
kose deg masse holder kontrollen her i hokksund by så lenge jeg...[:D]

Back
Topp