Hvor

Har bestilt times hos privat gynekolog i uke 8 og uke 12.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg får på sykehuset. Hvis ikke hadde jeg tatt privat :)

Gynekologen min kalte meg inn med en gang hun fikk høre jeg var gravid. Får tett oppfølging pga mange SA og fordi jeg har en todelt livmor som kan føre til premature fødsler. Jeg går også på medisiner som krever oppfølging av lege.

Jeg skal ta privat fordi jeg ønsker å holde graviditeten for meg selv. Hvis jeg skal få henvisning må jeg først innom lege, for så å ta den ul timen jeg får.. ikke så lett å bortforklare på jobb :cool:

Velger derfor privat for å kunne bestemme timen selv. Tenker at ved en god nyhet er det vert hver krone :p

Jeg vil ha ul uke 7 for å se at jeg er gravid i livmoren. Dette fordi jeg har vært gravid i eggleder, hvor denne sprakk i uke 8+1. Ikke noe jeg vil oppleve igjen..

Forstår! :-) Jeg vet i hvertfall noe jeg skal gjøre denne gangen - om alt går bra, og det er å ta 3D-ultralyd! :D

eg var privat. Det gjør eg ikke igjen.... Så venter på time fra henvisning som fastlegen sendte til kk.. Spørs om de tar meg inn, siden d egentlig ikke er annet enn den ultralyden som tilsier at ting ikke er som d skal....

Jeg tok privat. Måtte se at det faktisk var noe der, før jeg avbestilte timen vi hadde på fertilitetsklinikken :)
Har også lyst på en i uke 12, for å se at alt er greit da også :)

kommer til å få god oppføling siden man har mistet en god del ganger. så slår meg litt til ro med det og dem gir meg det jeg trenger av ul osv, men første time hos jm er til tirsdag, men alt vært hos legevakten en tur så fikk høre at dem alle kom til å ta god vare på oss.

Jeg ringte jordmor idag. en privat. Hun sa jeg ikke kunne ta ultralyd før uke 12. var ikke det rart? er det slik at alle ikke kan ta UL så tidlig som uke 8?

Jeg får tidlig ul på sykehuset, siden jeg har mistet og har en sønn som var syk når han ble født.

Hehe privat kan du ta så mange ultralyder du vil... Men de anbefaler å vente til uke 7 pga hjertet starter i uke 6 engang.. og noen ganger er man litt usikre på akkurat hvor langt man er kommet...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får på sykehus pga forrige svangerskap med morkakesvikt, svangerskapsforgiftning og høyt blodtrykk.

Jeg skal på sykehuset i uke 8 ca og få ul. Får tett oppfølging dette svangerskapet, og har"åpen dør bilett" på sykehuset hele dette svangerskapet. Skal også inn på kontroller på rikshospitalet etterhvert...

♡ september 2014 ♡

Back
Topp