hvor ?

så irriterende at min ikke ville sove ute lengre...

kaaan jo ha noe me at d bor ett par damer i huset her som skriker å hyler MYE te hverandre...................[:@]

sover ute i søsken vogna med storebror. jeg har begynt å få søvn rutiner på lille leah, ho sover på dagen samtid som storebror kl 12.30 og legger seg for natt kl 20.00 samme som storebror [:)]

Sover mest i vogna si (bagen står i senga), men sover også på gulver på lekematta si eller i lekegrinda. [:)]

¨Stort sett i vognbagen som står på stuegulvet.

sover best godt nedpakka i vogna inne på hobbyrommet mitt(som snart blir hennes soverom) med vinduet masse oppe så der er kaldt. sover lett tre fire timer så mat og være våken en times tid også sove igjen. sover masse ho her[:D]

Alva sover i vognen sin siden vi er mye ute å går tur[:)] av og til tar hun seg en blund i lekegrinda eller på sofaen..bryr seg ikke.. hun kan sovne overalt[;)]

ORIGINAL: AMAF

sover best i vognbagen ute på hveranden, eller hvis vi triller.
Han kan sove i fire timer i vogna, mot en time innendørs.

her og

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ORIGINAL: krogenbaby

så irriterende at min ikke ville sove ute lengre...

kaaan jo ha noe me at d bor ett par damer i huset her som skriker å hyler MYE te hverandre...................[:@]

Hørtes stabile ut![8D]

veldi :P tanta og kusina te sambo ;P

Han sover enten i vogna, eller i grinda eller i vippestolen... Eller på saueskinnet i sofaen, men det er litt tungvint for da må jeg sitte ved siden av han hle tiden [:)]

Triller vi tur kan hun sove 4timer i strekk. Sover enten i vogga eller i senga si inne, men kan også i fanget eller på gulvet mens hun leker[:)]

Back
Topp