hvor?

Ligger i bilstolen sin å sover inne på det ene gjesterommet hvor barnefar sitter å spiller wow :p

.. Må vel ta å vekke han snart å stelle han:P

Hun sover søtt i vugga si på soverommet vårt<3 [:)]

Han ligger i sengen sin og sover [:)]

Lå i sengen sin og drev og spyttet ut tutten og grein for at jeg skulle komme og gi han oppmerksomhet.. så tok jeg han tilslutt inn i stuen og hadde han i armene mine slik at jeg skulle få se miss marple ferdig uten avbrytelser.. og da sovnet han med en gang... så la jeg han i sengen igjen da det var ferdig.. og gjett hvem som ligger og griner nå igjen?? Jeg vil ikke ligge i sengen min - mye heller være hos deg mamma!! Så da får jeg hente han igjen og forsøke å gi litt pupp ( så sutter han sikkert et par sekunder på den og sovner blid og fornøyd - og da tørr jeg ikke bære han inn i sengen igjen.. for da er det jo på an igjen...)[:)]

ORIGINAL: Macette

Lå i sengen sin og drev og spyttet ut tutten og grein for at jeg skulle komme og gi han oppmerksomhet.. så tok jeg han tilslutt inn i stuen og hadde han i armene mine slik at jeg skulle få se miss marple ferdig uten avbrytelser.. og da sovnet han med en gang... så la jeg han i sengen igjen da det var ferdig.. og gjett hvem som ligger og griner nå igjen?? Jeg vil ikke ligge i sengen min - mye heller være hos deg mamma!! Så da får jeg hente han igjen og forsøke å gi litt pupp ( så sutter han sikkert et par sekunder på den og sovner blid og fornøyd - og da tørr jeg ikke bære han inn i sengen igjen.. for da er det jo på an igjen...)[:)]

Hahaha! Klassiker det der, godt å høre at det ikke bare er Milan som gjør slikt [;)]

Hun ligger å sover på siden av meg her, i vognen sin på et hotell i Stavanger... [8D][8D][8D] 

Nå ligger han i sengen sin, aleine, på sovrommet og sover [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

HURRA

Hun ligger i sengen sin på sitt eget rom og sover. [;)] Har sovet i snart 2 timer. [;)]

ligger i vuggen som stå ved siden av meg her i stua

ORIGINAL: maiken87

Nå ligger han i sengen sin, aleine, på sovrommet og sover [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

HURRA

hehehe, signerer! det er helt utrolig[:D] jeg bare lurer på hvor lenge det varer, han våkner sikkert når jeg vil legge meg[8|] burde nesten utnytta sjansen til å sove jeg å, men må jo oppdatere meg litt inne her å :P

Back
Topp