Hvor vil dere ha spruten????

Memme

Glad i forumet
Jeg selv blir litt tent av å få det på brystene.....Har fått det stort sett overalt tror jeg. Elsker å eksprimentere!!!
Dere da damer? [:)]
 
Skjønte ikke helt hva du mente, kan hende jeg er dum [8|]
 
Hihi![:D]

Vil jo helst ha den inni meg, men det er litt stili å få på ryggen eller over hele musa.. [8D]
 
Inni, men angrer meg alltid etterpå når det renner ut... litt blir jo liggende igjen inni der, og hvis man feks tok en kjapp en- og skal ut etterpå, så kjenner jeg det renne litt ut..festlig.. digg å få på ryggen oxo! men ikke i trynet, uææææ *snorkel*
 
I anisktet, men samboern har en tendens til å skyte rett inni nesafysj å fy så ekkelt det er[:D]
 
ORIGINAL: Miluna

Inni, men angrer meg alltid etterpå når det renner ut... litt blir jo liggende igjen inni der, og hvis man feks tok en kjapp en- og skal ut etterpå, så kjenner jeg det renne litt ut..festlig.. digg å få på ryggen oxo! men ikke i trynet, uææææ *snorkel*


hehe, kjenner til denne ja. Men da er truseinnlegg tingen [;)]
 
får og vere erlig så liker eg de mest på brysta mine.. hehe... men på rygg3en har eg aldri prøvt...hmm ... korleis er de[8D]..? svner vill sex. men gutten ligg på samme romme så de blir ikkje de samme i gjennn[:-] men eg gled meg til han får seg eit rom får seg sjølv.. hehe ja ja men de er jo kosle at han er der når eg hører han ligger og ler og koser seg oppi senga...[:D]
 
Liker det best inni meg, men samboeren liker å sprute over hele musen [;)]
 
nå som vi forsøker å bli gravide er det ikke noe å spørre om engang - her er det bare å sikte på egget!! Ellers blir det som regel inni meg allikevel, men det er fordi han vil - ikke fordi han må!
 
Så lenge jeg ikke får det i ansiktet/munn er det ikke så nøye...
 
helst inni mæ og på rompA
 
inni meg...
vil ikke ha det overalt liksom[8|]
plutselig finner du en splætt på bilde av bestemor i stua..hehe[:D]
 
liker at han spruter på rompa eller brystene mine,Det er oxo godt å få det inni seg...selv om det blir litt kliss som renner,heh[X(]
 
Liker best at han kommer inni meg.. Heldigvis så hater han å trekke seg ut rett før det går, så vi er på samme bølge der[:D]
 
I utgangspunktet vil jeg helst ha det inni meg, men etter at jeg ble gravid ser jeg gjerne at han spruter et annet sted. Gjerne utover puppene/magen - det er litt sexy.

(Vet ikke hvorfor, men synes liksom ikke det gir seg med å renne ut igjen når han kommer inni meg, og siden vi nå er gravide, så er det greit med noe annet [:D] )
 
nå om dagen ser jeg helst at d er "inni" meg..da er jo sjangsen for en liten spire der,men ellers så liker han å ha kontrollen på d...i d siste har jeg egentlig lekt uskyldig å spurt om han kan gå i meg..vi vil jo så gjerne ha en liten prins eller prinsesse=)=)
 
Hvor som helst egentli... men fikk det ved et par anledninger i øynene og det sveis som pokker, våknet flere ganger om natta av at det rant tårer og svei... men nå må musa mates,som det ble sagt tidligere... for sånt blir det forhåpentligvis barn av [8D]
 
Back
Topp