Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei tube i skuffen som tas frem når det trengst. Er sjeldent, men greit å ha den i tilfelle…. Ellers ødelegger glidemiddel halve opplevelsen! Det blir så lite motstand, akkuratt som med kondom. Så her unngår vi det om vi kan!Kath91 skrev:
Ecinnaj skrev:
Har ei tube i skuffen som tas frem når det trengst. Er sjeldent, men greit å ha den i tilfelle…. Ellers ødelegger glidemiddel halve opplevelsen! Det blir så lite motstand, akkuratt som med kondom. Så her unngår vi det om vi kan!Kath91 skrev:
ja er kjekt å ha. ja synes vannbassert ødlegger alt! men synes silikonbaasert er bedre enn uten for da slipper det å bli så bløtt. Altså det er fortsatt trangt selv om det glir. jeg har hatt ei 100 ml flaske i litt over et år nå. trenger bare noen dråper :)
Kath91 skrev:
Ecinnaj skrev:
ja er kjekt å ha. ja synes vannbassert ødlegger alt! men synes silikonbaasert er bedre enn uten for da slipper det å bli så bløtt. Altså det er fortsatt trangt selv om det glir. jeg har hatt ei 100 ml flaske i litt over et år nå. trenger bare noen dråper :)
Syns det gjelder uansett om det er silicon eller vannbasert, er jo fremdeles trangt, men motstanden og følelsene blir dempet. Men det er jo selvfølgelig individuelt, alt etter hvor lite våte man blir, hvor vått/slimete det blir og hva man liker =)
PS: Du vet at glidemiddel går ut på dato? ;) Skal ikke brukes etter siste forbruksdag :)Det visste ikke vi, så merket vi plutselig at det var gått ut for flere mnd siden.
Dette var ny info for meg.Peppa gris skrev:
Det jeg har lært er at forskjellen på vannbasert og silikonbasert glidemiddel er at man KUN skal bruke vannbasert sammen med leketøy.
Silikonbasert er ment til bruk med kun mannen.
Vi bruker et glidemiddel som er vannbasert, det er også anbefalt for analen.
Nå er det enveiskjørt her, så akkurat hvor god den er til analen vet jeg ikke.
Ecinnaj skrev:
Dette var ny info for meg.Peppa gris skrev:
Det jeg har lært er at forskjellen på vannbasert og silikonbasert glidemiddel er at man KUN skal bruke vannbasert sammen med leketøy.
Silikonbasert er ment til bruk med kun mannen.
Vi bruker et glidemiddel som er vannbasert, det er også anbefalt for analen.
Nå er det enveiskjørt her, så akkurat hvor god den er til analen vet jeg ikke.
Silikonbassert kan du også bruke sammen med leketøy, bare ikke leketøy med natrur skinn.
man kan bruke silikonbasser sammen med natur skinn også men da kan glidemiddelet og produktet reagere på hverandre og leketøye kan begynne å flasse litt.