Hvor var du når vannet gikk? :)

Klokken var 06.30, og jeg sto på kjøkkenet og lagte niste til resten av familien :)

Hjemme. Lå i senga, hadde bare sovet et par timer, våknet av et eller annet og kjente "oi, jeg må løpe på do!" og da var det vannet som gikk. :)
Kom ikke noe i senga, altså, kom meg på do - og det var jo ikke som om det kom et sånt "TV-fossefall", det bare sildret. :)

Først våknet e av at det sildra i bindet. Skyndte meg på do. Og fikk noia da e så blodet :p resten av vannet gikk neste natt på sykehuset i senga. Fikk noia av at det ble så vått. :p sto opp og pakka me inn i truser og håndklær.

På sykehuset begge gangene, første gang tok de det andre gangen var jordmor på vei til å ta det, men da gikk det av seg selv.

I senga vår :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

På sjukehuset, i fødsel, begge gonagr. Første gongen blei vatnet tatt så dei kunne sette ein elektrode på hovudet til babyen (for å følge med på hjerterytmen då dei ikkje fekk god nok kontakt via beltene på magen), andre gongen gjekk det av seg sjølv under pressriene.

Første gangen gjekk det i senga, attmed senga, på veg til do, og i do;) Pluss at begge legane vart dryppande våte av blod og fostervatn da dei drog han ut, stakkars folk;)
Andre gangen gjekk det under fødsel på sjukehuset:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sto ute sammen med sambo og en kompis av han :-P hadde heldigvis sort bukse på meg så de såg det ikke ;) lurte meg inn for å ringe fødestuen. Så når sambo kom inn måtte jeg bare si at vannet var gått å vi måtte inn for sjekk ;)

Med nr 1 gikk vannet på badet. 10 min etter jeg gikk av bussen:)
Med nr to tok jordmora det med bare nevene. Det smallt.

Back
Topp