Hvor var du da...

De tok vannet mitt på sykehuset, og fødselen starta ca 30 sekunder etterpå.

Førstemann; I senga mi - fødselen starta med en gang
Andremann; i dusjen - på mogenen. Gikk hele dagen. Fødselen begynte ikke før i 20-tida på kvelden.

Jeg stod midt inne på ett kjøpesenter........ Rier kom aldri, så jeg ble satt igang dagen etter! 

på sjukehuset[:)]

Jeg var på sykehuset. Jordmora mente det var leeeenge til det ble noe fødsel, for jeg hadde knappe 1 cm åpning og var lite moden. Jeg nektet å dra hjem, for riene kom så tett. 3 timer senere var lillegutt ute. [:D]

Med førstemann tok de vannet. Da var vel gutten ute en liten time etterpå.

med nr 1 gikk vannet på sykehuset, to timer senere var hun ute

med nr 2 tok junior med seg vannet på vei ut[8D]

Begge gangene var jeg på sykehuset, akkurat ferdig dusjet når vannet gikk.

Begge gangene starta fødselen momentant etter at vannet gikk.
Når jeg nå tenker tilbake på det så husker jeg smertene, men også den fantastiske følelsen av å endelig være igang[:D]

Vannet tok de på sykehuset, og da var allerede fødselen i gang..

Satt på do etter klyster på sykehuset. Tror det var ca 1 time før han var ute.

Hjemme i senga begge gangene. Med Erik kom første ria en times tid etterpå- i ambulansen på vei til sykehuset. Med Emil kom første ria ganske kjapt etter vannet gikk og 3 timer senere var han født [:)]

midt på soveromsgolvet [:-] klarte akkurat å kom mæ ut av senga før det sa splæsj[8D][:D]  fikk ria like etter...

Nr 1 satt jeg hjemme i sofaen da jeg plustelig kjente det rente ned over beina mine
Nr 2 da gikk vannet etter 3 timer på sykehuset..

Jeg sto i kø i en kiosk i en lyserød joggebukse som plutselig ble mørkerød[8D] 

på kk[8D]

i solarium..
fødselen starta 9 timer senere og varte 1.5 time

Var hos foreldrene mine, fødselen startet med engang![:)]

hjemme, i sengen og hang på bv, riene kom veldig tett med en gang og hun var ute 8 timer senere

Back
Topp