Hvor var du da...

Jeg sov på sofaen og kl 05:30 gikk vannet.
Da jeg ble snittet opp kl 11:30 så var fødselen enda ikke igang vertfall...

jeg lå i senga og sov! kl var 3 på natta!
hvor mange timer tok det da.... åh..tenke.... 36 timer tok det [&:] ble satt igang 26 timer etter vannavgang

På sykehuset.. Fødselen var i gang 2 timer etter..

Gutten her surfet ut med vannet [:D]
Hadde superrask 3 fødsel, rakk ikke sykehuset...

Hjemme begge gangene. Første gang gkk det på badet mens jeg ventet på at dusjen skulle bli varm, andre gang mens jeg satt  godstolen og nerda her på bv. [8D] Sjelden det kommer med et stort plæsj, i grunn. På meg kom det bare litt og litt. [:)]

Med første tok de vannet, og med de to andre kom det i en pressri, så fødselen var godt i gang kan du si....

Vannet mitt gikk ikke før jordmora tok det..=)

Så morro å lese :)
Jeg er så spent på dette med vannavgang og slimpropp å alt det der...

På sykehuset[:)]

Satt i sofaen og så på tv. Riene begynte ett par timer etter, og ungen var ute ca 7 timer etter vannet gikk. [:)]

Vannet gikk klokken 02.50 på natten den 27 Oktober. Lå og sov, og ante ugler i mosen! Sto opp, så SPLOSJ! Lillegutt ble født 07.58 den 29 Oktober!

ORIGINAL: siw_82

Vannet gikk klokken 02.50 på natten den 27 Oktober. Lå og sov, og ante ugler i mosen! Sto opp, så SPLOSJ! Lillegutt ble født 07.58 den 29 Oktober! Slimproppen gikk sammen med vannet!

hjemme i senga, gikk 0015, riene starta ca kl 13 - og han var ute 2133

Vannet gikk aldri her..
Jordmor prøvde å ta det, men slet veldig - og det hadde minket drastisk.

Hadde rier i 42 timer.
(Endte tilslutt med hastesnitt)

hihi-- i slutten av fødselen. lå i fødesenga og skrek.... [8D]
tuppa kom 40 min etterpå[:)]

Sov i senga mi[;)]

De tok vannet på begge, hadde 8cm åpning da de tok vannet på Mia. Begge var ut i underkant av to timer etter vannet ble tatt og jeg ble satt på fullt drypp!

Back
Topp