Hvor var du da...........................................

Vand

Forumet er livet
1: Kong Olav døde

2: Åpningsseremonien på Lillehammer

3: Prinsesse Diana døde

4: Kronprins Haakon og Mette-Marit giftet seg

5: 9/11

6: Da Kurt slo Kelly Clarkson i World Idol

???????
[:D][:D][:D][:D]

Da bodde vi på Fagerstrand utenfor Oslo, og jeg husker veeeldig godt TV-bildene av alle lysene i snøen utenfor slottet.
Jeg var 7,5 år.

Hjemme i "barndomshjemmet" mitt her med mamma og søsteren min. Pappa var så heldig og var på Lillehammer.

Det var nyyydelig vær den dagen og jeg og søsteren min skulle ned til en venninne på besøk på formiddagen. Hun stod i vinduet og skrek: Prinsesse Diana er DØD!!![&:] Egentlig litt komisk. Var 14 år. Døde ikke hun i 1997?

Hos tanta og Onkelen min som bor i nærheten av oss. Men skulle på fest, så fikk bare med meg kirkeseremonien.

Hjemme hos min daværende kjæreste og sov etter å ha vært på fjelltur med skolen. Fikk tlf fra en kompis om å slå på TV: Vi trodde det var tull først...

6: Da Kurt slo Kelly Clarkson i World Idol?
Husker ikke...[8|] Men så på det ihvertfall..[;)]

Husker jeg gikk i første klasse, og satt på do den morgenen han døde... Mamma kom inn da jeg satt der og fortalte at Norges konge var død.....

I stua sammen med mamma og brødrene mine! Sissel Kyrkjebø sang, det var STORT!!!

Var i 1997 ja, og jeg så det på nyhetene på morgenen. Sprang inn til mamma som lå og sov, og nærmest ropte av Diana var død!!!!!!!

Første sommeren sammen med mannen. Vi handlet inn øl og god mat, og hadde "bryllupsfest" hjemme i stua sammen med noen venner!

Da sto jeg midt i stua i "gammelhuset" vårt............. Så plutselig på tv-en som bare sto på (ingen så på den)... Så da tvillingtårnene falle sammen! Husker sjokkfølelesen ennå!!!!!!!!!!!

Vet ikke hvor jeg var, men glemmer ALDRI blikket Kelly fikk da KURT vant!!!!! Hun var jo sååååå skråsikker på å vinne hele greia! Og merkelig nok ble det aldri arrangert World Idol flere ganger

Det blikket til Kelly Clarkson var GULL!!!![:D][:D][:D] Lo så jeg grein av henne!!!![8D][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Det blikket til Kelly Clarkson var GULL!!!![:D][:D][:D] Lo så jeg grein av henne!!!![8D][8D]

Har prøvd å finne det på youtube, men jeg finner det ikke! Det MÅ jo være der, og jeg har SÅ lyst å se det igjen!!!!!! [:D][:D][:D]

1. Kong Olav døde: Da var jeg bare 5 år så det husker jeg ikke[;)]

2. Åpningssermonien på lillehammer: Hjemme å så det på tv, vi dro opp et par dager senere[:)]

3. Prinsesse Diana døde: Hjemme å sov, mamma vekka meg å fortalte det på morgenen og jeg husker jeg ble kjempe lei meg og fikk klump i magen. Jeg var 11 år gammel.

4. Kronprins Håkon og Mette-Marit giftet seg: Hjemme å så det på tv, nyyyydelig bryllup[:)]

5. 9/11- Var på skolen hele dagen og fikk det ikke med meg før jeg var på trening på kvelden. Løp hjem å så det på tv. Husker jeg var sjokkert og trodde ikke på det til å begynne med

6.Da Kurt slo kelly Clarkson: Husker jeg jammen ikke, fulgte ikke helt med på det husker jeg[;)]

1: Kong Olav døde Nei du det husker jeg ikke [8D]

2: Åpningsseremonien på Lillehammer Hjemme i stua sammen med mamma og pappa

3: Prinsesse Diana døde  På besøk i Bergen hos tanten min

4: Kronprins Haakon og Mette-Marit giftet seg  Veldig usikke på den men husker jeg såg litt av det.

5: 9/11  skrudde på tv og det var det noe jeg trodde var tull på tv. Tok litt tid før det gikk opp for meg hva som skjedde. var hjemme hos mine foreldre.

6: Da Kurt slo Kelly Clarkson i World Idol  Tror jeg var hos ei venninne.

???????

Jeg gikk i tredje klasse tror jeg. Husker at jeg og søsteren min sov i mamma og pappas seng sammen med mamma. Min far jobbet i Tyskland på den tiden og da sov vi inne sammen med mama (Veldig stort[;)]) Husker hun vekket oss den morgenen og sa vi ikke skulle på skolen siden kongen var død. Syntes det var rimelig greit - å ikke skulle på skolen, men veldig trist at den snille Laffen døde. Kallte kongen for Laffen når jeg var liten[:D][:D]

2: Åpningsseremonien på Lillehammer I stua sammen med familien...husker mamma grein så snørr og tårer rant. Syntes ikke det var noe spes med OL på hjemmebane....nok en gang - syntes bare det var skikkelig digg med to uker fri fra skolen[8D][8D][8D] Nå ville jeg nok sett litt annerledes på det...ELSKER OL!!![:)]

Jeg var driiiit fyllesjuk etter å ha vært på kongefylla dagen før. Husker jeg ringte til en venninne som begynte å grine......

Spillte håndball cup i Skjeberg og en venninne med hennes familie og barn dro til Sverige og kjøpte kilovis med snop og benket oss foran TV'n for å se hele greia[:)]

Da bodde en venninne og jeg i Spania. Vi hadde nettopp kommet opp fra stranda og venninna mi stod i dusjen. Vi hadde alltid på CNN fordi det var den eneste kanalen som faktisk var engelsktalende[:)] Så jeg så det live, når andre flyet kræsjet inn i det ene tårnet. Synes det var helt forferdelig. Husker jeg løp inn på badet til venninna mi og bare ropte at et fly hadde kræsja i WTC.

Det var dagen før nyttårsaften. Jeg satt og så på det sammen med søsteren min.....det var KONGE!!!! Kelly fikk bare surere og surere mine...........overlegent at hobbiten som sang som en engel vant!!!

-hjemme hos mamma og pappa (jeg var vel 10-11 år). Mamma vekte meg den morgenen og fortalte at Kong Olav var død. Husker det var skikkelig alvorlig stemning på skolen, og ett minutts stillhet....

-så den på tv hjemme, så reiste vi opp dit noen dager senere og så på kombinert og holdt på å fryse ihjel [8D]

-var ute i hagen hjemme, så kom tante på besøk og da hadde hun nettopp hørt på radioen at Diana var død

-husker bare at jeg så på.....tror jeg satt på hybelen min i Bergen sammen med to venninner når jeg tenker meg om

-satt på datarommet på lærerskolen i Bergen, og gikk inn på vg.no. Så først bare bildene, og klikket meg ut igjen. Skjønte liksom ikke hva det var.... Så begynte studentene rundt meg å snakke om det, så gikk jeg inn en gang til og leste mye mer om det...

-trooooor jeg var hos mamma og pappa......så i alle fall på det [:)]

ORIGINAL: Vand

husker ikke

aner ikke,husker bare kristin og haakon og den fine sangen til sissel kyrkjebø

overnattet hos en venninne og moren hennes hadde lest det på tekst tv

husker ikke....

5: 9/11 i harstad, husker jeg slo på tven og fikk sjokk!

aner ikke,husker bare at hun ble sur.hehe

???????

1: Kong Olav døde: hm... husker godt året da han døde, 91... men husker ikke hvor jeg var[:-]

2: Åpningsseremonien på Lillehammer: så jeg på tv hjemme, dagen etter dro vi dit og var resten av OL[:D] lenge leve skigal familie[:)]

3: Prinsesse Diana døde: husker jeg godt, da var jeg på overnattingsbesøk hos bestemor og bestefar.

4: Kronprins Haakon og Mette-Marit giftet seg: satt jeg bænkers forann tvn[:-]

5: 9/11: da gikk jeg på vgd, skulle se home and away, og seff var d ikke noe av d denne dagen[:-] så jeg fikk med meg ALT, i det nye flyet kom også[:-]

6: Da Kurt slo Kelly Clarkson i World Idol: satt jeg hjemme i stua og så med familien[:D]

Huff[&:] her fremstår jeg som mindre engasjert i omverdenen,,, menmen

Vet ikke hvor tid det skjedde -fikk ikke det med meg

Fikk ikke den med meg

fikk ikke det med meg

På jobb på skolen - sto i gangen og holdt på å levere av meg en gutt til foreldre når jeg så hva som skjedde på en tv skjerm på veggen

Aner ikke men jeg husker at det var den eneste gangen jeg likte Kurt[8D]

Back
Topp